Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23854Odstúpenie od Zmluvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2018, před 7 lety

Ján Janko

Znění stížnosti

Pri platbe členstva, som mala zaujem o 5€ platbu, na ktoru som klikla a hned ma presmerovalo na udaje karty. Ok, vyplnila som, odoslala a prislo mi potvrdenie o zaplateni 120€????
Ihneď som zacala pisat maily o vratenie penazi, zrušeni členstva a odstúpení od zmluvy v lehote 14dni, ako uvádzajú v ich VOP.
Ich odpoved:
Žiaľ odstúpenie od zmluvy nie je možné z dôvodu, že ste naše služby už použili.
Ako gesto dobrej vôle aby ste sa vyhli ďalšej platbe sme Váš účet zrušili a Vaše Prémiové členstvo vyprší dňa 22.11.2018. Po tomto dni nebude ďalšia platba vyžadovaná.

A ja sa pytam, ako moze tato podvodna firma tak dlho fungovat???
 


Požadované řešení

Vratenie penazi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 08:27, před 7 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2018 15:46, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval/-a (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2018 16:16, před 7 lety


Ján Janko

Nech sa páči: bvs@pobox.sk

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2018 16:41, před 7 lety

ID: IQ6BGP29


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 119.76 EUR ke dni 31.05.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.6.2018 07:20, před 7 lety


Ján Janko

Hodnocení:

Komentář: Som maximalne spokojna, az prekvapena, takyto dobry koniec som neočakávala, kedze cez e-maily firma nebola ochotna absolutne vyhovieť a ako som podala sťažnosť tu, vyhovela vo vsetkom.