Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Žádám o co nejrychlejší zavolání. Minulý týden jsem si objednala tel. v hodinkách SMARTWATCH zlaté a to dva kusy, balíkem do ruky, platba dobírkou a to na adresu: Studenstká 3, v Olomouci. Přijel kurýr, já měla v práci klientku, nechtěl čekat, neboť stál na placeném parkovišti, což mě ale vůbec nemuselo zajímat a příště také nebude! Nicméně jsem po rozbalení balíčku zjistila, že jsou tam hodinky pouze jedny. Svědkem jsou mi dvě kolegyně. Takže chci vědět, jak celou záležitost, které jste se předpokládám dopustili nedopatřením vyřešíme? Č. faktury: 11011691.
Obrátila jsem se mailem na odesílatele: Eletricity, i na vás, co by dodavatele.
Tel: 721179754, Richtrová
Děkuji za odpověď a věřím v mimosoudní kladné řešení.
´tel. v hodinkách SMARTWATCH zlatá barva- 2ks. Dodán byl jeden!
Okamžité odeslání druhého kusu!
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny kusy). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Pakliže byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu obdržené zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.