Společnost


Erben Jiří

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2386Nespokojenost s vyřízením reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2014, před 11 lety

Henrietta Hýžová

Znění stížnosti

Uzavřeli jsme s manželem cestovní smlouvu na cestovní služby spojené se zájezdem BOSNOU A HERCEGOVINOU DO ČERNÉ HORY v době trvání od 8. 8. 2013 do 18. 8. 2013. Pro CK Poznání jsme se rozhodli proto, že se jedná o zavedenou CK působící na našem trhu již dvacet let.

Po podpisu smlouvy jsme obdrželi pokyny k zájezdu se sdělením, že z důvodu změny ubytování partnerskou agenturou v Černé Hoře budeme ubytováni v letovisku Ulcinj v hotelu stejné kategorie jako původní hotel (ten měl být kategorie *** v Budvě nebo Petrovacu). Nebyla nám nabídnuta ani změna smlouvy (ve smyslu změny místa ubytování) ani možnost odstoupení od smlouvy.

Po příjezdu na místo nás ubytovali v hotelu Albatros, který byl ovšem pouze kategorie **. Tedy ne trojhvězdičkový, jak bylo původně přislíbeno. Ubytování v našem křídle hotelu rozhodně neodpovídalo dokonce ani uvedeným dvěma hvězdičkám ani vybavením ani kvalitou - zchátralostí spíše připomínalo ubytovnu. Vše máme velmi podrobně fotograficky zdokumentováno.


Zařízení bylo místy téměř v dezolátním stavu:
Koupelna - chybějící kryt na lampě, prasklé prkénko na WC, koupelnové okno přivázané provázkem, oprýskaný a špinavý sprchový kout, loupající se nátěr na dveřích, rezivějící klika dveří.
Pokoj - postele bez pelestí přiražené k balkónovým dveřím, noční stolky chyběly, žaluzie se nedaly regulovat, odchlípená zásuvka, rozklížené dveře. Seprané deky typu Larisa, kousající, nechutné, neuklizený koberec.
Chodba - rozvrzané skříně s chybějícími držadly.

Za alarmující považujeme, že balkón našeho pokoje byl zcela volně přístupný z hotelové chodby (!) kvůli chybějící tabuli skla v přepážce mezi ním a balkónem navazujícím na hotelovou chodbu. To nám na pocitu bezpečnosti rozhodně nepřidalo.

Za „tajemnými“ dveřmi v pokoji, které byly k našemu překvapení po příjezdu odemčené, se skrýval pokoj dalších klientů našeho zájezdu. Dveře pochopitelně nebyly příliš zvukotěsné, takže o soukromí se nedalo vůbec mluvit.

Pokoj jsme se pokusili stejně jako další klienti na místě u vedoucí zájezdu reklamovat. Nakonec nám byl nabídnut pokoj jiný, který se od našeho příliš nelišil (byl uklizený), ale měl dost zásadní vadu – nedoléhaly v něm hlavní dveře, takže jsme se nakonec raději smířili s pobytem v původně přiděleném pokoji.

Ulcinj, kam jsme byli přemístěni, se sice nachází „pouze“ 65 km na jih od Budvy, téměř u albánských hranic, ale dojezdový čas mezi oblastí Budvy a Ulcinjskou riviérou je díky úzké klikaté věčně ucpané silniční komunikaci vedoucí po pobřeží daleko delší než by odpovídalo podobné vzdálenosti v našich podmínkách. Z toho vyplývala další komplikace - všechny výlety, které byly standardní součástí zájezdu, byly evidentně plánovány tak, aby byly v rozumné dojezdové vzdálenosti (a hlavně času) od Budvy a Petrovacu – míst, kde jsme měli být původně ubytováni. Vše je zřejmé při pohledu do mapy – většina navštívených míst se nachází na sever od Budvanské riviéry či v její úrovni. Kvůli ubytování v Ulcinj jsme trávili spoustu času v autobuse zcela zbytečným přejížděním – cesta z Ulcinj do Budvy trvala totiž za běžného provozu cca 1, 5 - 2 hodiny, zpáteční zrovna tak. Navíc to mělo další nepříznivé důsledky – brzké odjezdy (8:00), pozdní návraty (po 21:00), Budvu jsme viděli jen za tmy a vrátili jsme se pozdě po půlnoci (1:20), program v Cetinje musel být z časových důvodů zkrácen, takže nebylo možné stihnout všechny památky ... Také jsme dvakrát měli k večeři na výběr jen jedno jídlo (místo slibovaného výběru z menu). Schválně budu citovat z internetových stránek CK: „Snažíme se volit ubytovací zařízení také tak, aby se časové ztráty spojené s přesuny co nejvíce snížily.“

Po návratu z dovolené jsme reklamovali služby poskytnuté na základě příslušné cestovní smlouvy. Po téměř dvouměsíčním písemném dohadování jsme obdrželi z CK Poznání „závratných“ 15 % z celkové ceny zájezdu. Vzhledem k naší nespokojenosti s výškou kompenzace jsme ještě oslovili emailem přímo majitele CK Poznání, pana Jiřího Erbena. Ten ovšem do dnešního dne nereagoval.


Produkt

zájezd BOSNOU A HERCEGOVINOU DO ČERNÉ HORY - od 8. 8. 2013 do 18. 8. 2013 (kód zájezdu 13cht01171)


Požadované řešení

CK Poznání nám poskytla nepravdivé informace a nesplnila smluvní podmínky (místo pobytu, kvalita ubytování). Přetrvává v nás velmi nepříjemný pocit, že jsme byli podvedeni a okradeni nejen o peníze, ale (díky několikahodinovým zbytečným přejezdům) i o drahocenný čas.
Proto požadujeme odpovídající finanční odškodnění - dříve poskytnutou kompenzaci(15%)nepovažujeme za adekvátní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2014 09:59, před 11 lety

V tomto případě dle skutečností popsaných zákazníkem lze žádat dle Frankfurtské tabulky slev slevu v následujícím rozsahu:

Za jiný než smluvní hotel se uvádí sleva dle vzdálenosti hotelů od sebe: 10-25 %, za poškozený nábytek a vybavení (např. plísně, rez, atd.) 10-50% a za jednotvárnou stravu 5% slevy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 20:54, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.