Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den,
dne 28.05.18 koupila jsem v Kauflandu ktery nachazi v Roudnice nad Labem, v vakuovým obale. Dneska 29.05 po otevreni obalu zjistila ze syr zkažený. Trvanlivost produktu je do 12.07.18. Jak je to mozny ze ne kontrolujete mlecne vyrobky a mate v prodeji zkažený syry?
Cheese Mix in Slices - Kaufland Classic
Chtela aby provedli kontrolu nad mlecnemy vyrobkamy ve svych obchodech a vratit me penize za zkažený produkt.
|
Tweet |
Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Má-li spotřebitel podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin živočišného původu, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: