Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#23864Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2018, před 7 lety

Pavel Škaloud

Znění stížnosti

Dobrý den.Koupil jsem sekačku u Mountfieldu v Sokolově 16.5.2017.
Sekal jsem s ní 3x loni.Letos jsem chtěl sekat,ale nešla nastartovat.
Startovací šnůra je tak zaseklá,že s ní nejde pohnout.
Řekli mi,že tam bylo málo oleje.Lžou,oleje bylo dost,vždy ho kontroluji.
Je to nehorázný výmysl s tím olejem.Prostě nechtějí uznat reklamaci za kterou by museli zaplatit 8000 Kč,což po mě chtějí.Sekačka nebyla levná,stála 16000 Kč.Je mi z toho zle, co se tady děje.
Záruku mají prodlouženou na 8 let.


Produkt

motorová sekačka typ benzínová Max 53VBD ALL


Požadované řešení

Chci,aby sekačku opravili v záruce a nevymýšleli si.
To mají prodlouženou záruku na 8 let.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2018 09:51, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2018 15:28, před 7 lety

Na základě podnětu spotřebitele jsme prověřili okolnosti předmětné zakázky a konstatujeme, že k závažnému poškození stroje zcela jednoznačně došlo v důsledku jeho provozu s nedostatečnou olejovou náplní.

Píst je zadřený ve válci a plochy pístu i válce jsou pokryty rýhami. Počínající příděr je patrný i na ojnici, čepu klikové hřídele a víku motoru. Oprava je vzhledem k charakteru poškození a jeho značnému rozsahu možná pouze výměnou polomotoru. Stav oleje, který byl v době příjmu zakázky přítomen ve stroji, svědčí o jeho dolití až v okamžiku, kdy motor stroj již jevil známky příděru nebo byl zadřený úplně.

Chápeme rozladění pana Škalouda, nicméně společnost Mountfield nemůže nést v rámci poskytované prodloužené záruky (7 let) odpovědnost za následky nesprávného užívání věci uživatelem, který nerespektuje základní instrukce v návodu k použití výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 07:27, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost reagovat na vyjádření společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.5.2018 11:05, před 7 lety


Pavel Škaloud

Dobrý den.Když čtu co jste napsali,tak nemůžu uvěřit.Dobře jste si to vymysleli,že jsem olej dolil až po jeho zadření,abych to nějak zamaskoval.To je vidět jak lžete.Žádný olej jsem nedolejval a olej tam byl.Je to nehoráznost, co zde píšete.Myslel jsem,že to vyřešíte,ale koukám,že je to zbytečné.Tak to budu muset řešit jinak,nebot je vidět,že u Vás se ničeho nedovolám.Nesprávné zacházení a že jsem
rozladěn to je nádhera,co píšete.Já ji za 8000Kč opravovat nebudu je to křáp na vyhození.Mám doma 20 let starou sekaču MTD a pořád šlape.N

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 10:41, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.