Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.Koupil jsem sekačku u Mountfieldu v Sokolově 16.5.2017.
Sekal jsem s ní 3x loni.Letos jsem chtěl sekat,ale nešla nastartovat.
Startovací šnůra je tak zaseklá,že s ní nejde pohnout.
Řekli mi,že tam bylo málo oleje.Lžou,oleje bylo dost,vždy ho kontroluji.
Je to nehorázný výmysl s tím olejem.Prostě nechtějí uznat reklamaci za kterou by museli zaplatit 8000 Kč,což po mě chtějí.Sekačka nebyla levná,stála 16000 Kč.Je mi z toho zle, co se tady děje.
Záruku mají prodlouženou na 8 let.
motorová sekačka typ benzínová Max 53VBD ALL
Chci,aby sekačku opravili v záruce a nevymýšleli si.
To mají prodlouženou záruku na 8 let.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Na základě podnětu spotřebitele jsme prověřili okolnosti předmětné zakázky a konstatujeme, že k závažnému poškození stroje zcela jednoznačně došlo v důsledku jeho provozu s nedostatečnou olejovou náplní.
Píst je zadřený ve válci a plochy pístu i válce jsou pokryty rýhami. Počínající příděr je patrný i na ojnici, čepu klikové hřídele a víku motoru. Oprava je vzhledem k charakteru poškození a jeho značnému rozsahu možná pouze výměnou polomotoru. Stav oleje, který byl v době příjmu zakázky přítomen ve stroji, svědčí o jeho dolití až v okamžiku, kdy motor stroj již jevil známky příděru nebo byl zadřený úplně.
Chápeme rozladění pana Škalouda, nicméně společnost Mountfield nemůže nést v rámci poskytované prodloužené záruky (7 let) odpovědnost za následky nesprávného užívání věci uživatelem, který nerespektuje základní instrukce v návodu k použití výrobku.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost reagovat na vyjádření společnosti.
Dobrý den.Když čtu co jste napsali,tak nemůžu uvěřit.Dobře jste si to vymysleli,že jsem olej dolil až po jeho zadření,abych to nějak zamaskoval.To je vidět jak lžete.Žádný olej jsem nedolejval a olej tam byl.Je to nehoráznost, co zde píšete.Myslel jsem,že to vyřešíte,ale koukám,že je to zbytečné.Tak to budu muset řešit jinak,nebot je vidět,že u Vás se ničeho nedovolám.Nesprávné zacházení a že jsem
rozladěn to je nádhera,co píšete.Já ji za 8000Kč opravovat nebudu je to křáp na vyhození.Mám doma 20 let starou sekaču MTD a pořád šlape.N
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.