Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
K vašemu HITU letošního léta!???Moje objednávka na tento produkt byla velmi rychle vyřízená,ale OUHA!!!!!Nalepovací hmota uvnitř "neviditelné podprsenky" mi zůstala na mém prsu(jednom)tudíž použití je asi jednorázové????Co s tím teď,říct si jen,že jsem naletěla na trik někoho,kdo si takto jednoduše chce vydělat na léto?
Nebo by byla možnost nějaké nápravy?
Jarošová J
Reakce????Aspoň se ozvat a sám navrhnout objektivní řešení problému.Nebo že bych byla první????
JJ.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.
Dobrý den,
děkuji za reakci na můj příspěvek.Na stránkách www.vigoshop jsem vyplnila už včera reklamační žádost o navrácení peněz.Formulář byl přijat,to mi došlo na e- mail,zatím se nic neděje,čekám na další pokyny od společnosti.Snad se dočkám,i když tomu něvěřím?!Ještě jednou vám děkuji.
JJ.
O výsledku budeme zákazníka informovať prostredníctvom e-mailu, príp. telefonicky po spracovaní vrátenia/reklamácie tovaru.
Dobrý den,
ozývám se opět,je velmi zajímavé,že společnost reaguje okamžitě ,ale jak mám vrátit zboží,které chci reklamovat,když mi doposud žádný kód nepřišel!!!!!!
Přijde mi to jako hraní si kočky s myší.Nejde o seriozní jednání,ale jen vyčkávání,kdo z koho.
Tak,co dál????!!!!!!
JJ.
Stížnost přeřazujme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Kód reklamácie bol doručený dňa 29.5. na e-mailovú adresu: jarka.56@volny.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
reklamace byla k mé spokojenosti vyřízena.Peníze jsem obdržela zpět.
Věřím,že však ke zdárnému konci přispělo i to,že do toho zasáhl i dTest.
S pozdravem
Jarošová J.