Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#23867Neviditelná podprsenka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2018, před 7 lety

Jarmila Jarošová

Znění stížnosti

K vašemu HITU letošního léta!???Moje objednávka na tento produkt byla velmi rychle vyřízená,ale OUHA!!!!!Nalepovací hmota uvnitř "neviditelné podprsenky" mi zůstala na mém prsu(jednom)tudíž použití je asi jednorázové????Co s tím teď,říct si jen,že jsem naletěla na trik někoho,kdo si takto jednoduše chce vydělat na léto?
Nebo by byla možnost nějaké nápravy?



Jarošová J


Požadované řešení

Reakce????Aspoň se ozvat a sám navrhnout objektivní řešení problému.Nebo že bych byla první????



JJ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2018 09:47, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2018 14:27, před 7 lety

Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2018 16:16, před 7 lety


Jarmila Jarošová

Dobrý den,
děkuji za reakci na můj příspěvek.Na stránkách www.vigoshop jsem vyplnila už včera reklamační žádost o navrácení peněz.Formulář byl přijat,to mi došlo na e- mail,zatím se nic neděje,čekám na další pokyny od společnosti.Snad se dočkám,i když tomu něvěřím?!Ještě jednou vám děkuji.

JJ.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2018 08:46, před 7 lety

O výsledku budeme zákazníka informovať prostredníctvom e-mailu, príp. telefonicky po spracovaní vrátenia/reklamácie tovaru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2018 15:06, před 7 lety


Jarmila Jarošová

Dobrý den,
ozývám se opět,je velmi zajímavé,že společnost reaguje okamžitě ,ale jak mám vrátit zboží,které chci reklamovat,když mi doposud žádný kód nepřišel!!!!!!
Přijde mi to jako hraní si kočky s myší.Nejde o seriozní jednání,ale jen vyčkávání,kdo z koho.
Tak,co dál????!!!!!!

JJ.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 18:03, před 7 lety

Stížnost přeřazujme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2018 14:14, před 7 lety

Kód reklamácie bol doručený dňa 29.5. na e-mailovú adresu: jarka.56@volny.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2018 15:26, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.7.2018 07:32, před 6 lety


Jarmila Jarošová

Dobrý den,
reklamace byla k mé spokojenosti vyřízena.Peníze jsem obdržela zpět.
Věřím,že však ke zdárnému konci přispělo i to,že do toho zasáhl i dTest.


S pozdravem

Jarošová J.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.