Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#23869Gopro 5 voděodolná kamera vodě odolala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2018, před 7 lety

Ingrid Župníková

Znění stížnosti

Dobrý den.

Kontaktuji Vás ohledně naši voděodolné GoPro 5 kameře zakoupenou v Datartu Ostrava.

V roce 2016 jsme si koupili novou kameru Gopro5.

V popisu těchto kamer stojí, že jsou voděodolně a je možno se s nimi potápět do hloubky 10 metrů bez nutnosti dalšího voděodolného krytu.

Kameru jsme s sebou měli v roce 2016 na Filipínách a vše bylo v pořádku. Letos nám však již první den na Srí Lance vypověděla službu a po prvním šnorchlování se želvami v Hikkaduwě, kde želvy plavou ve výši vašich kolen, zahlásila, že je přehřátá a vypnula se.

Tajně jsme doufali, že se kamera vzpamatuje, ale nic, proto jsme ji namočili do pytlíku s rýží s tím, že se možná vysuší a vzpamatuje, to se však nepovedlo, takže jsme přišli o možnost natočit si celou 14 denní dovolenou.

Reklamovali jsme kameru s tím, že voda natekla jak do míst baterie, tak do displeje.

Datart nám kameru vrátil s vysvětlením, že krytky jsme před použitím nezkontrolovali a spravně neuzavřeli, což je ale hloupost, jelikož při špatném zavření se kamera nevejde do svého obvodového krytu.

Dostali jsme vyjádření, že krytky jsou zněčistěné a prosolené (podotýkám moře je slané).

Po prvním posudku nám kameru vrátili, ale o rýži v kameře nepadla ani zmínka, ta se jím prý začala sypat z kamery až při druhé reklamaci, tudíž silně pochybuji, že vůbec prošla tou první kontrolou při první reklamaci. Nemluvě o tom, že kameru jsme před reklamací kontrolovali a rýže se odnikud nesypala, a proto nabírám podezření, že si jen z testů při druhé kontrole zjistili, že prach pochází z rýže a na fotky, které nám zaslali vysypali málem hrst rýže, jen aby tedy dokázali, že tam byla.

Nešlo nám o získání peněz zpět ani o novou kameru GoPro 6. Chtěli jsme jen dosáhnout opravy či náhrady za starou GoPro 5. Běžně totiž nejezdíme na dovolenou a neničíme si kamery záměrně. Nemluvě o tom, že Srí Lanku je na extremní natáčení jako dělaná a přišli jsme tím opravdu o hodně. Když jsme se rozhodovali, jakou kameru koupit, nehodlai jsme jit do žádného levného šuntu a od značky GoPro jsme opravdu očekávali to, co nabízí.

Předem Vám velmi děkuji za Vaši pomoc.

S pozdravem
Mgr. Ingrid Župníková


Produkt

Číslo dokladu zakoupeného dne 26.11.2016 je 16OST20088392. Číslo reklamace SZ18033111


Požadované řešení

Oprava či nová Gopro kamera.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2018 09:40, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 01:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.