Společnost


Fio banka, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23878Nepřevedená hotovost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2018, před 7 lety

Petr Nouzovský

Znění stížnosti

Dobrý den. Podávám touto formou stížnost na FIO banku. Dne 17.května mi můj americký partner zaslal dvě na sobě nezávislé platby. Vzhledem k tomu, že jsem částky do dnešního dne neobdržela, jala jsem se informovat u amerického partnera, zda částku skutečně poslal. Ubezpečil mě, že ano a proto jsem se rozhodla oslovit s dotazem na obdržení obnosu Fio banku. Pracovník zákaznické linky mi na mou problematiku odvětil, že přeci zaslali informaci (17.5.) o problémech Fio banky a jejího amerického bankovního partnera a že je mou povinností číst zprávy v internetbankingu zaslané bankou. Dále mi bylo sděleno, že nevědí, kde moje finance jsou a není jim jasné, kdy je obdržím. Tím je pravděpodobně odpovědnost banky za nedodržené smluvní podmínky ukončena. Já se s tímto nemohu a nehodlám smířit. Ve 21. století není možné, aby bankovní ústav zadržoval neprávem a nelegálně finanční obnos. Je jeho povinností bezodkladně a okamžitě převést finance majiteli. Domnívám se, že je FIO banka nekompetentní k výkonu svých ze zákona vyplývajících okolností.


Produkt

Běžný účet FIO Banka


Požadované řešení

Okamžité převedení hotovosti na můj účet
Omluva společnosti FIO Banka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2018 14:31, před 7 lety

Podle § 170 zákona o platebním styku je banka povinna připsat částku platební transakce na platební účet příjemce neprodleně poté, kdy byla částka platební transakce připsána na její účet, nebo provádí-li směnu měn jinou než mezi měnami členských států EU, do konce pracovního dne následujícího po dni, kdy byla částka platební transakce připsána na její účet.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra, který řeší spory mezi spotřebiteli a poskytovateli platebních služeb při nabízení a poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 01:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.