Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#2388Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2014, před 11 lety

Blanka Kamínková

Znění stížnosti

V prosinci 2013 jsem zakoupila mobilní telefon Samsung S3 mini.Po měsíci jsem ho zanesla na první reklamaci.V protokolu přehrán software. odnesla jsem si ho domů a hned ten den se začal vybíjet rychlostí blesku bez používání.Uvádím 100% vybití během 12h. Opět jsem ho zanesla na další reklamaci. V protokolu výměna antény a baterie. Opět jsem ho donesla domů a opět se mi začal i po opravě vybíjet rychle. Takže zpátky do obchodu a další podotýkám 3.reklamace jsem žádala odstoupení od kupní smlouvy, že výrobku nevěřím. Po 14 dní jsem si mobil vyzvedla s tím, že mi nemohou vyhovět, že po vyzkoušení u nich se jim mobil vybil 7% za 24h, což je totální nesmysl, a do protokolu uvedli, že vada se neprojevila, tak nemohou reklamaci uznat a peníze mi nevrátí, nyní mi baterka vydrží (asi s mobilem něco dělali, jinak to není možné) a přesto v protokolu uvedeno, že vráceno bez opravy.) Radila jsem se s právníkem a ta mi poradila, že je to nejspíše rozpor s kupní smlouvou, takže mám nárok, na vrácení peněz. Výrobek nemám ani cca 2měsíce a z toho mi dohromady ležel měsíc na reklamacích. Opravdu bych byla ráda, aby mi peníze vrátili, protože už tomu výrobku nevěřím. Potkala jsem se tam s pánem a ten mi říkal, že už 6x byl na reklamacích a pokaždé vrácen s tím, že vše funguje jak má..Takže je to nějaké podivné. Člověk si nekupuje věc za 1Kč a paní mi přesto řekla, že i telefon je spotřební zboží, nemohu čekat zázraky.


Produkt

Mobilní telefon Samsung S3 mini


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz, je to zvláštní že během 1měsíce proběhli u telefonu 3reklamace a z toho ta poslední nebyla vyhověna. Telefon byl kupovaný nový, slušné zacházení, a to i podle toho vypadá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2014 11:10, před 11 lety

V případě, že není reklamace uznána, nemá prodejce právo do přístroje jakkoli zasahovat. Je pravdou, že do prvních 6 měsíců od převzetí se uplatňuje tzv. rozpor s kupní smlouvou v rámci kterého může kupující požadovat opravu nebo výměnu. V tomto případě nastal ten problém, že prodejce tvrdí, že tam vada nebyla a není. Existenci a případnou opravu, která by znamenala uznanou reklamaci by musel kupující prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2014 14:17, před 11 lety


Blanka Kamínková

Nakonec se vše vyřešilo...vypadá to, že byla vadná paměťová karta. Karta se vyměnila za novou a vše zatím funguje jak má...přesto děkuji za vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.