Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17. května 2018 jsem ve výše uvedeném internetovém obchodě (objednávka č. IEVUVCOIQ vytvořená 2018-05-17 07:06:58) objednal a zakoupil pás na hubnutí se sauna efektem za 254 Kč s dopravou. (Faktura č. 2018/001010)
Místo toho jsem dostal digitální kapesní váhu za zhruba stejnou cenu. Tedy zboží, které jsem neobjednal a ani ho nechci a nepotřebuji.
Obchod jsem prostřednictvím emailu (info@priceboom.cz) dvakrát upozornil, že jsem dostal jiné zboží a žádal o stanovisko. Odpovědi se mě nedostalo.
Na internetových stránkách obchodu není uveden kontaktní telefon a kontaktní emailový formulář vyplněné zprávy neodesílá.
pás na hubnutí se sauna efektem (viz: https://priceboom.cz/zdravi-a-krasa/98-pas-na-hubnuti-just-slim-belt-se-sauna-efektem.html
1. dodání zboží, které jsem skutečně objednal a které bylo obchodem vyfakturováno, nebo vrátit peníze
2. protože nemám žádný podíl na zaslání nesprávného zboží (digitální kapesní váhy) žádám (pokud chce obchod zboží vrátit) o uhrazení poštovného
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.