Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den registroval jsem se na stránce be2 seznamce zaplatil členství ale zjistil jsem že stránka je podvod a zákaznický servis nekomunikuje na emaily co mám dělat prosím o radu nechci rušit účet a dělat novy
Zruseni
Aby zrušili účet a profil Tod vše
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),
děkujeme Vám.
E-mail nickwolkr20@seznam.cz peníze za členství si nechte ale odeberte si členství smažte profil a mé všechno chci písemně na e-mail že je vše zrušené a že v budoucnu nebudu muset řešit takovou situaci dekuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: IU2ULC64
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 29/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Děkuji ale chci všechno písemně na email dekuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: IU2ULC64
Dobrý den.
Zákaznické centrum Vám výše uvedené informace potvrdí do 3 pracovních dnů od data, kdy jste je kontaktoval,
děkujeme Vám.
Až budu mít vše potřebné dám to jako uzavřené a přeji abyste smazali mé osobní údaje a smazali platební kartu
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl potvrdit vyřízení věci a stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji společnosti dTest a be2 k rychlému vyrizeni