Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Už jednou jsem se na Vás obracel. Jde jako u 99,9% postižených osob o vypovězení premiového členství. Firma absolutně nereaguje na jakýkoliv mail, který se týká vypovězení smluvního poměru. Reakce nepřišla ani na písemnou formu vypovězení smluvního poměru odeslanou doporučeným dopisem. Po vznesení stížnosti na Váš portál společnost reagovala a uvedla další mailovou adresu zákaznického servisu, která ani není uvedená ve VOP. Odeslal jsem veškeré podklady, společnost se neozvala.
Děkuji Vám za Pomoc.
Prémiové členství v internetové seznamce Be2, ne-komunikace společnosti
Zrušení smluvního poměru mezi mnou a výše zmíněnou firmou, zákaz užívání mých osobních dat a to písemnou formou.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: AE3QFE42
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.
Dobrý den,
po podání stížnosti společnost začala reagovat a poslala mi tento strohý mail:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 30/06/2018
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Je to tak akceptovatelné a mohu se tím v budoucnu nějak prokázat, pokud ode mě bude společnost i nadále vyžadovat další finanční prostředky?
Děkuji,
Beneš.
Spotřebiteli doporučujeme si veškerou komunikaci se společností dobře archivovat. V případě dalších požadavků postačí prokázání se e-mailem potvrzujícím výpověď a dále již spotřebitel nebude muset reagovat. Jestiže by společnost požadovala jakoukoliv další platbu, musela by prokázat, že ji na ni vznikl nárok, což v souvislosti s e-mailem, kterým potvrdila výpověď, nepůjde.
Stížnost na základě výše uvedeného uzavíráme.