Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Problem nastál v tom že som stratil mobil následne som požiadal o blokaci sim karty. Pani na linke mi povedala že sim bude zablokovaná prakticky okamžite. Na dalši den sa môj mobil našiel sim fungovala tak som skontroloval útratu všetko bolo v poriadku tak som to dalej neriešil. Zrazu po dvoch týždnoch mi nešlo telefonovať ani sa pripojiť k sieti. Tak som zašiel na pobočku tak mi povedali že som zažiadal o blokaci tak som im ozrejmil že ano ale pred dvoma týždnami nato mi povedali že asi niekde nastal problem a že či chcem sim kartu odblokovať. Podal som žiadosť o odblokovanie načo mi bolo povedané že max do 24 hod bude sim aktívna. Žial nestalo sa čakal som mesiac a sim stale nebola funkčná. Došla mi trpezlivosť nato čakať. Divné ale bolo že mi vôbec nechodili faktúry. Až teraz mi zrazu došlo že mam zaplatiť vyše 13000 korún. Domnievam sa že platiť za niečo čo som nemohol ani využívať ich chybou je pri najmenšiom zbytočne
Tarif
Chcel by som vás požiadať aby ste overili či majú právo nato aby blokace a následna odblokace sim karty trvala takto dlho a aby mi potom naučtovali pokutu i keď mi vôbec nechodili faktúry.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Jurku,
zablokování čísla při ztrátě probíhá v systému během několika minut, nejpozději do hodiny. Také odblokování provádíme podobně, určitě netrvá několik dnů. Prosím napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, rádi zkontrolujeme, jak to s blokací na Vašem čísle bylo, a také prověříme Vyúčtování. Odpověď Vám pak pošleme e-mailem.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.