Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den dne 22.5.2018 jsem u vaší společnosti zakoupil použity mobilni telefon v ceně cca 5000,chtěli jsme go jako dárek,bylo nám řečeno že když nebude vyhovovat není problém vrátit peníze nebo vyměnit, což jsme ocenili,telefon byl opravdu pro mámu velké 5,5" a tak jsme jeli vybrat jiný, chtěli jsme ten zakoupen vrátit,ale bylo nám řečeno,že musíme tamykde jsme go koupili,zakoupen v Praze,byli jsme v Hradci Králové,takzw jsem jel dnes zpět do Prahy,kde mi řekli že toto mohu udělat pouze do 7 dnů!takže jsem se projel zbytečně v Hradci zakoupil další telefon,tutiz mám 2,takže mi nabídli výkup telefonu za cenu na netu,takže bych přišel o 2000 a nepocitam cesta do Prahy,tomu říkám dělat obchody.dekuji za odpoved
Vrácení peněz
|
Tweet |
Při vrácení zboží, které bylo zakoupené v běžném kamenném obchodě, neexistuje zákonné právo cokoliv vrátit zpět bez udání důvodu. Možnost vrátit či vyměnit zboží je ve velkých obchodech sice obvyklá, není to však povinností podnikatele. Na výměnu či vrácení zboží spotřebiteli tedy ze zákona neplyne právní nárok, jedině kdyby to prodejce garantoval nad rámec zákona ve svých obchodních podmínkách. Pokud se prodejce zavázal při uzavírání kupní smlouvy například v prodejním či reklamačním řádu či na účtence, že lze zakoupené zboží vyměnit či vrátit v určité lhůtě ode dne zakoupení, pak je povinen svůj závazek splnit.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Vážený zákazníku,
naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.
Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.
Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.
Děkujeme
Mobil Pohotovost
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.