Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2389HPORT - Iva Tomancová

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2014, před 11 lety

Simona Horáková

Znění stížnosti

Z eshopu HPORT.CZ jsem si přes Slevomat objednala zboží (samolepky a pleťovou masku). Firma mi naúčtovala dvojí poštovné a odůvodnila to tím, že samolepky odejdou ve dvou balících. Nakonec zboží přišlo jen v jednom balíku. Z toho důvodu jsem jim psala email, aby mi jedno poštovné vrátili. Nikdo však nereagoval, telefon nedostupný. Dále mi zaslali pleťovou masku v jiné gramáži (místo 3 ks sáčku poslali jednu tubu). Pleťovou masku a 3 samolepky jsem jim ve lhůtě 14 dnů vrátila, ale nevyzvedli si je. Vznikl mi tak další náklad na poštovné. Také mi nedodali daňový doklad ke zboží. S firmou HPORT jsem se několikrát pokoušela spojit emailem i telefonicky, ale bez úspěchu. Telefon je nedostupný a na emaily nikdo neodpovídá.


Produkt

3x Korejská černá maska 6g (MAS001), 1x Song (SD180), 1x Jazz (SD135), 1x I love you (SD103)


Požadované řešení

vrácení 1x poštovného za dodání zboží v jednom balíku
vrácení 1x poštovného za nepřevzatou zásilku
přijetí vráceného zboží (pleťové masky a samolepek) a zaslání peněz zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2014 13:34, před 11 lety

V případě, že bylo dodáno pouze v jednom balení, ale byly placeny dvě, má spotřebitel nárok na vrácení navíc uhrazené částky. V případě, že není dodáno v domluvené jakosti dle § 2161 občanského zákoníku, má kupující nárok na dodání zboží v požadované jakosti nebo na odstoupení od kupní smlouvy. V případě, že kupujícímu porušením povinnosti prodejce vznikla škoda, má nárok na její úhradu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:46, před 11 lety

Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.