Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23893Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2018, před 7 lety

Vojtěch Mahdal

Znění stížnosti

Dnes, 30. 5. 2018 mi byla doručena SMS s tím, že řidič dodá balíček mezi 12-14h na mou adresu. Byl jsem celý den doma, včetně bratra a prababičky. Když se řidič neohlásil a nepřijel, tak jsem kolem 14:10 opustil bydliště. Později kontroluji mail a 13:59 mi byl doručen mail, že mne dopravce nezastihl - ale zanechal mi o tom lísteček. Lísteček nikde, u naší branky nikdo nebyl, nikdo nezvonil. Od té doby jsem na číslo, které mi ráno přišlo spolu se SMS volal již 5x a žádná odezva.


Požadované řešení

Případné dohledání dle GPS, zda li zde skutečně řidič byl či nebyl. Tohle se mi nestalo poprvé, avšak řeším to až dnes. Přípádné pokárání řidiče - nehodlám toto chování tolerovat. Přepravní společnost snad má svá pravidla a má si dodržovat dohled.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 11:47, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 21:44, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.