Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes, 30. 5. 2018 mi byla doručena SMS s tím, že řidič dodá balíček mezi 12-14h na mou adresu. Byl jsem celý den doma, včetně bratra a prababičky. Když se řidič neohlásil a nepřijel, tak jsem kolem 14:10 opustil bydliště. Později kontroluji mail a 13:59 mi byl doručen mail, že mne dopravce nezastihl - ale zanechal mi o tom lísteček. Lísteček nikde, u naší branky nikdo nebyl, nikdo nezvonil. Od té doby jsem na číslo, které mi ráno přišlo spolu se SMS volal již 5x a žádná odezva.
Případné dohledání dle GPS, zda li zde skutečně řidič byl či nebyl. Tohle se mi nestalo poprvé, avšak řeším to až dnes. Přípádné pokárání řidiče - nehodlám toto chování tolerovat. Přepravní společnost snad má svá pravidla a má si dodržovat dohled.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.