Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V letošním roce jsem zakoupila u výše jmenované firmy poukázky na ošetření obličeje pomocí jimi nabízených přístrojů. 28.2. dám příkaz na částku 4.704,-Kč vouchery zaslány 2.2. a 1.2. příkaz na 9.401,-Kčvoucher zaslán 1.3. Celková částka činí 14.105,-Kč. 1.3.jedu do Prahy na 1. zákrok. Zde se dozvídám od firemní specialistky, že žádný ze zákroků nelze provést ze zdravotních důvodů. Mám roztroušenou sklerózu. Je mi nabízen náhradní zákrok-dermální výplň, kterou neakceptuji,což je uvedeno v e-mailu z 3.3. na adresu praha@medikhaus.cz. Žádná odpověď. 20.3.urguji na otazky@medikhaus.cz a odpověděla dr. Králová s níž jsem si vyměnila 4 maily a předává problém do zákaznického centra odkud mě kontaktuje pí.Kaprálová. Požaduje opětovné vysvětlení problému s cílem urychlit jeho vyřešení. Později žádá o lékařské potvrzení, které též obratem zasílám. 29.3. potvrzuje jeho převzetí a předání specialistům k dořešení. 17.4. provádím urgenci na zák. centru, ale už se nikdo do dnešního dne neozval. Těžko se pohybuji a do Prahy mě dovezl přítel autem, které nemohu řídit pro své onemocnění (vzdálenost cca 110 km).
Ultherapie a epilace obličeje pomocí nejnovějších přístrojů.
Zdvořile žádám o pomoc při řešení mého problému s cílem vrácení celkové částky 14.105,-Kč na můj bankovní účet.
|
Tweet |
V daném případě nemá společnost povinnost vrátit peníze za nevyužité vouchery, protože jde o zcela subjektivní důvod odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitelky.
Pokud má spotřebitelka e-mail s příslibem vrácení peněz, mohla by se dovolávat na základě tohoto příslibu vrácení peněz, nicméně zákonný nárok na odstoupení od smlouvy nemá. Doporučujeme dohodu s poskytovatelem služeb na náhradním plnění.
Zakoupením poukazu, uzavírá spotřebitel s podnikatelem smlouvu, jejíž součástí jsou i smluvní podmínky, se kterými tímto souhlasí. Smlouva je dvoustranný akt, který zakládá práva a povinnosti oběma stranám. Pokud jsou vystavené poukazy přenosné, mohla by je uplatnit i jiná osoba, než ta, která jej zakoupila. Spotřebitelka by pak poukazy mohla rovněž nabídnout jiné osobě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.