Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Nad pokladnami visí cedule,že pokud jste ve frontě víc jak pátý a nejsou otevřeny všechny pokladny dostanete kupon na 25 korun.
Dne 24.5. jsem jeden tento kupon dostal a druhý den opět.V sobotu 26.5. jsem za nákup uplatnil tyto 2 kupony.Doma jsen na účtence zjistil že mi byla sleva poskytnuta jen za jeden.Vrátil jsem se do prodejny a u vrchní pokladní jsem to reklamoval.Bez vysvětlování mi arogantně sdělila,že na jeden nákup lze uplatnit pouze jeden kupon.Na mojí námitku,že to není nikde uvedeno jen pokrčila rameny a tím stížnost ukončila.
Považuji to přinejmenším za klamavou reklamu a také neserioznost vůči zákazníkům,Chodím do tohoto obchodu od jeho zřízení,mám Billa kartu.
Jedná se obchod na Lužinách v OC.
Nový kupon,účtenky mám k dispozici a předložení.Také je zcela nezbytné poučit všechny zaměstnance o slušném chování!
Neprodleně žádám o nový kupon a úpravu reklamačních tabulí nad pokladnami.
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených poukázek nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.
Neuvedení podmínky pro získaní slevy nespadá přímo do výčtu klamavých praktik uvedeného v příloze zákona o ochraně spotřebitele. Zařazení takového jednání mezi nekalé obchodní praktiky by proto podléhalo posouzení dozorového orgánu, kterým je v daném případě Česká obchodní inspekce.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.