Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#23896Uplatnění slevových kuponů za 25 korun

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2018, před 7 lety

František Lukačovič

Znění stížnosti

Nad pokladnami visí cedule,že pokud jste ve frontě víc jak pátý a nejsou otevřeny všechny pokladny dostanete kupon na 25 korun.
Dne 24.5. jsem jeden tento kupon dostal a druhý den opět.V sobotu 26.5. jsem za nákup uplatnil tyto 2 kupony.Doma jsen na účtence zjistil že mi byla sleva poskytnuta jen za jeden.Vrátil jsem se do prodejny a u vrchní pokladní jsem to reklamoval.Bez vysvětlování mi arogantně sdělila,že na jeden nákup lze uplatnit pouze jeden kupon.Na mojí námitku,že to není nikde uvedeno jen pokrčila rameny a tím stížnost ukončila.
Považuji to přinejmenším za klamavou reklamu a také neserioznost vůči zákazníkům,Chodím do tohoto obchodu od jeho zřízení,mám Billa kartu.
Jedná se obchod na Lužinách v OC.


Požadované řešení

Nový kupon,účtenky mám k dispozici a předložení.Také je zcela nezbytné poučit všechny zaměstnance o slušném chování!
Neprodleně žádám o nový kupon a úpravu reklamačních tabulí nad pokladnami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 10:44, před 7 lety

Jelikož se v případě uvedených poukázek nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.

Neuvedení podmínky pro získaní slevy nespadá přímo do výčtu klamavých praktik uvedeného v příloze zákona o ochraně spotřebitele. Zařazení takového jednání mezi nekalé obchodní praktiky by proto podléhalo posouzení dozorového orgánu, kterým je v daném případě Česká obchodní inspekce.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 21:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.