Společnost


Beryko s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#23897Neuznaná reklamace - redmi note 4 global

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2018, před 6 lety

Matus Koval

Znění stížnosti

Do reklamácie som napísal : "Sluchátko na maximální hlasitosti , no stěží je slyšet protistranu. Factory reset proveden, nepomohlo"
Odpoveď z beryko : "
Dobrý den,
Uvedená závada se projevila. Jelikož je tato závada způsobena vnikem nečistot na mřížku reproduktoru a došlo k ucpání této mřížky požadavek na záruční opravu se tímto zamítá neboť se nejedná o závadu, nýbrž o znečištění přístroje při užívání. Fotodokumentace je přiložena v příloze.
V případě, že budete mít zájem o nezáruční opravu v podobě vyčištění mřížky reproduktoru, může být tato oprava provedena v ceně 400Kč vč. DPH když se čištění povede a 0kč když se čištění nepovede. V případě neúspěšného vyčištění by byla jediná možnost opravy výměna sestavy LCD a dotykové plochy včetně rámečku."

Toto považujem za nezmysel, telefon bol nošený v silikónovom obale, a používany dľa manuálu výrobcu , a to že sa nosením v kapse "ucpe" sluchátko je neslýchané. Mal som X telefónov no takýto problém nikdy . Považujem to za vadu výrobku alebo konštrukčnú chybu . Taktiež vyjadrenie z Beryka o výmene celého LCD, plochy a rámečku , kůli , sluchátku je nezmyselné kedže sluchátko je voľne vymeniteľná súčiastka dľa technického manuálu xiaomi a na webe plno videí..


Produkt

Xiaomi Redmi Note 4 Global (4GB/64GB) Šedá, reklamace : #8795327


Požadované řešení

Oprava sluchátka aby hlasitosť dosahovala úrovne podľa technických špecifikácii výrobcu.
V opačnom prípade vrácení kúpnej ceny, nový kus alebo iný model s eventuálnym mojím doplatkom.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 10:40, před 6 lety

Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.

Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2018 14:40, před 6 lety

Vyjádření servisního technika je podloženo fotografiemi, které byly zaslány s vyjádřením. Fotografie přikládám v příloze. Pokud je zákazník přesvědčen, že byla reklamace zamítnuta neoprávněně, nechť doloží své tvrzení znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.6.2018 14:57, před 6 lety


Matus Koval

Ano , budem zasielať znalci v oboru.
Sluchátko snížilo hlasitosť najednou nestalo sa tak v priebehu roka..
Priložené fotografie vs. porovnanie bežne znečisteného sluchátka nepovažujem za exaktné porovnanie, vo svojom okolí - zamestnanci-montéri najdem 5 telefónov kde je ta mriežka znečistená viac no na funkci bez vplyvu.
Opakujem ak sa sluchátko dokáže ucpať prachom , je to konštrukčná chyba zariadenia, a bez diskusie by ako také malo byť vymenené.. (čas trávim v kancelárii, nie v uranových dolech )
S pozdravom nespokojný zákazník beryko

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 10:41, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.