Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.12.2013 jsem odeslal prodejci zpět moji objednávku protože zboží nesouhlasilo s objednaným a také bylo poškozené (poškozená bunda, a úplně jiné tričko než jsem objednal). Objednávka měla sama o sobě již asi 10 denní zpoždění, a ačkoliv jsem byl tím vším velice znechucen, ve vší slušnosti jsem odeslal dle reklamačního řádu uvedeného na stránkách prodejce zboží zpět, provázené informačním e-mailem o tomto rozhodnutí. Neboť jsem reklamační balíček odeslal zpět hned druhý den po doručení, požadoval jsem vrácení peněz na což mám v souladu s kupní smlouvou právo (tuto možnost prodejce také veřejně slibuje na svých stránkách). Zboží se mi za týden vrátilo, prodejce si balíček nevyzvedl. Po několika pokusech se s nimi spojit ať už telefonicky nebo elektronicky jsem byl bez nápadu a zaslal jsem to znovu. Takhle se to opakovalo třikrát. Nakonec můj reklamační balíček ze dne 21.12.2013 převzala dne 13.2.2014 a dále opět bez jakékoliv komunikace. Dále jsem zjistil že prodejce vystavil veřejně mé jméno, spolu s dalšími na svoji webovou stránku jako "zákazník/nezákazník" a já to chápu čistě jako provokaci. Protože jsem student, a cena zboží se všemi podacími lístky s prodlouženou dobou uložení se vyšplhala asi na 2000,- Kč nemohu situaci nechat na mrtvém bodě. Již jsem se s Vámi jednou radil, a to asi před měsícem, zda řešit situaci smírnou nebo soudní cestou. Smírnou cestou to bohužel s touto firmou nelze a tak bych Vás chtěl poprosit jak postupovat při podání žaloby této firmy, nebo zda máte nějakého bezplatného advokáta. Opravdu již nevidím jinou cestu. Děkuji mnohokrát za jakoukoliv radu. S pozdravem Jiří Jilma.
HOODBOYZ Hoodboyz College vel. L barva Black/Grey 971657 poškozená kapuce, nedržela připnutá. (neustále upadávala) Dále tričko HOODSTAR basic style fight vel. M barva red/black 787216 (dorazilo mi úplně jiné tričko s motivem star-wars)
Jednoznačně vrácení peněz, dále by jsem ocenil omluvu za toto nekorektní jednání.
|
Tweet |
V tomto případě má skutečně zákazník právo na vrácení kupní ceny a dalších uhrazených finančních částek. V případě, že společnost na výzvy nereaguje, doporučujeme zaslat ještě před samotným podáním žaloby předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které se stanoví lhůta minimálně 7 dnů pro plnění. Pokud by společnost neplnila ani na základě této výzvy, bude nutné podat k soudu návrh na vydání platebního rozkazu.
Vzory pro uplatnění zasíláme spotřebiteli na e-mail.
Společnost GOOD Building s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: