Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23900Vymahání plateb za neodebrané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2018, před 7 lety

Ladislav Wimmer

Znění stížnosti

Náhodně jsem zjistil , že mi stále odcházejí čtvrtletně platby z mého účtu i přesto , že jsem tyto služby ihned poté co jsem zjistil , že se jedná o podvod zrušil na stránkách této společnosti. Musel jsem na radu své banky vyměnit bankovní kartu a teď mi začali chodit výhružné elektronické dopisy s nesmyslně vysokými sankcemi za údajné poskytnuté služby . Nevím přesně jak se tomuto bránit . Na účet se nelze přihlásit bez toho aniž bych prvně uhradil údajně dlužné částky . Níže posílám odpověďní e-mail . Po otevření odkazu je tam možnost pouze pro další zaplacení , což samozřejmě odmítám . Jak tedy postupovat dále ? Je možné podat například hromadnou žalobu na tyto podvodníky ? Jak se můžou lidé účinně bránit proti tomuto podvodnému jednání ? Díky za odpověď L.W.



Katka Support (Support)

30. 5. 13:23 CEST

Ahoj L...... W.....,

děkujeme Ti za tvou zprávu,

Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali. Tím tvé členství vyprší dne 24.07.2018.

Chtěla bych Tě upozornit na to, že výpověď Tě neosvobuzuje od smluvních závazků a odpovídajících plateb.

V současné době evidujeme nesplacené pohledávky.
V případě přetrvávajícího neplacení budou pohledávky předány naší inkasní společnosti.

Aby k tomu nedošlo, můžeš vše snadno kompenzovat tvou oblíbenou platební metodou pomocí následujícího odkazu:
https://www.najdi-rande.online/loginnow/12517810/28d7be2d2991c5559248a78a9d6ebd31

Jak bylo dohodnuto v našich smluvních podmínkách, tvé členství je vypovězeno, pokud je v souladu s oznámením výpovědi 14 dní předem. Pokud své členství nevypovíš během této lhůty, tvé členství se automaticky prodlouží o další zúčtovací období.

Můžeš se samozřejmě kdykoliv znovu přihlasit jako premiový člen!

Bylo by přece škoda již dále neflirtovat!

S pozdravem,
Katka


Požadované řešení

Zrušení smlouvy a smyšlených pohledávek .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 10:16, před 7 lety

Důležité je podat řádně výpověď a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com. Pokud spotřebitel výpověď placeného členství zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uchoval doklad o tom, že výpověď společnosti včas zaslal.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 21:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.