Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23908Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 minut 36 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2018, před 7 lety

Jiří Obst

Znění stížnosti

U telefonu koupeného z Levneelektro přestal po roce používání reagovat displej na dotyk. Po hledání obchodu na internetu jsem zjistil, že obchod již neexistuje. Po dalším hledáním na internetu jsem zjistil, že reklamace lze řešit přes obchod Datart. Odvezl jsem tedy telefon do Datartu a čekal měsíc, než telefon bude opraven, bohužel telefon opravit nešel, a že mám prý nárok na vrácení peněz, ale ty mi nemá kdo vrátit!!


Produkt

Hammer AXE 3G Dual SIM, v.č. 353389070089040


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 09:05, před 7 lety

Na společnost ELEKTRA PV, s.r.o. byl podán insolvenční návrh ke dni 3.8.2016. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou.

Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitel na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=A4D356F3631F46F4BE0C161ACEC83689

Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.