Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
KONTAKTOVALI MNE FORMOU SMS, KDE MI SDĚLILI, ŽE PŘEVZALI NEUHRAZENOU POHLEDÁVKY VŮČI ČESKÉ POJIŠŤOVNĚ, DLE PŘÍSLUŠENÉHO, A OPRAVDU REÁLNÉHO NEUHRAZENÉHO NEDOPLATKU, VČ. REÁLNÉHO Č. POJISTKY, MUSÍM UHRADIT ČÁSTKU 2 304, NA JEJICH BANKOVNÍ ÚČET 5213662/0800..
A NYNÍ MNE KONTAKTOVAL A ZNOVU NĚJAKÁ FIRMA, CP TARAKANAS, ŽE MÁM UHRADIT NEUHRAZENOU ČÁSTKU..
DÁVEJ TE SI NA NĚ POZOR!!!!
VRÁCENÍ PENĚZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.