Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již před týdnem, Tj. 24.5.jsem měla na Depu muff převzít novou SIMkartu. Smlouvy jsem na místě podepsala a až doma zjistila že zde chybí zmíněná simka.
Dále jsem mluvila s operátorem ten mi rekl ať jdu si ji vyzvednout na pobočku, tedy byla jsem i tam a tam mi bylo sděleno že je neaktivní. Už 4dny nemůžu zjistit co mám dělat pro to abych si ji mohla vyzvednout. Každý den říkají něco jinýho, že to pošlou na nějaké oddělení. Můžete mi s tím pomoci vy??? Stěžují si na celkový přístup t-mobilu, neznalost zaměstnanců a celkově rozmýšlím o jiném operátorovi. Ičo: 05783445. Štěpánka Horová
Nová simkarta
Vyřešit to!
Ráda bych si ji dala do telefonu a řešila své podnikání. Dekuju
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli zavinění na straně společnosti (nedodání SIMkarty), je společnost povinna zajistit nápravu a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.