Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem si 18.2.2014 na eshopu bylinka.cz zboží objednávka č.285734 v hodnotě 601kč zaplatil převodem z bankovního účtu a stále čekám na zboží. Stav objednávky je stále veden jako EXPEDICE2. První dotaz směřoval na eshop po 5 dnech, zda můžu věděl jaký je stav objednávky. Emailem mi bylo potvrzeno po objednání, že zboží chodí většinou do 3 dnů a vyjímečně do 7 pracovních dnů. Eshop nereaguje na mou elektronickou poštu a ani na telefon. Již jsem jim psal emailem, že odstupuji od smlouvy a žádám vrácení finanční hotovosti zpět na můj účet.
Děkuji Pavel K.
Objednávka č.285734
Dodat mé objednané zboží nebo vrátit peníze na účet.
|
Tweet |
V případě, že došlo k objednání zboží a jeho zaplacení, má prodejce povinnost dodat objednané zboží. Pokud se tak nestane, má kupující nárok od smlouvy odstoupit a žádat uhrazené finanční částky zpět.
Hodnocení:
Komentář: Prodejce se emailem ozval a vše si vyřešili. Zboží mi bylo doručeno sice po delší dodací lhůtě konkrétní položky. Tímto beru stížnost za uzavřenou a samozřejmě se poohlídnu po jiném eshopu. Děkuji serveru dTestu za Váš čas a snad pro jiné budoucí nakupující u této společnost odrazový můstek.