Společnost


UNIVERZUM, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2392Nedoručené zboží přes internet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2014, před 11 lety

Pavel Konečný

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsem si 18.2.2014 na eshopu bylinka.cz zboží objednávka č.285734 v hodnotě 601kč zaplatil převodem z bankovního účtu a stále čekám na zboží. Stav objednávky je stále veden jako EXPEDICE2. První dotaz směřoval na eshop po 5 dnech, zda můžu věděl jaký je stav objednávky. Emailem mi bylo potvrzeno po objednání, že zboží chodí většinou do 3 dnů a vyjímečně do 7 pracovních dnů. Eshop nereaguje na mou elektronickou poštu a ani na telefon. Již jsem jim psal emailem, že odstupuji od smlouvy a žádám vrácení finanční hotovosti zpět na můj účet.

Děkuji Pavel K.


Produkt

Objednávka č.285734


Požadované řešení

Dodat mé objednané zboží nebo vrátit peníze na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2014 11:17, před 11 lety

V případě, že došlo k objednání zboží a jeho zaplacení, má prodejce povinnost dodat objednané zboží. Pokud se tak nestane, má kupující nárok od smlouvy odstoupit a žádat uhrazené finanční částky zpět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.4.2014 06:23, před 11 lety


Pavel Konečný

Hodnocení:

Komentář: Prodejce se emailem ozval a vše si vyřešili. Zboží mi bylo doručeno sice po delší dodací lhůtě konkrétní položky. Tímto beru stížnost za uzavřenou a samozřejmě se poohlídnu po jiném eshopu. Děkuji serveru dTestu za Váš čas a snad pro jiné budoucí nakupující u této společnost odrazový můstek.