Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dostal jsem balíček ArtroPrim Rapid -20tablet a mam zaplatit poštovné a balné 79,-Kč .To jsem zaplatil.Nevěděl jsem ale ,že mi mají dále posílat balíčky a já stále platit.Toto mi bylo nabídnuto u společnosti E on.,ale o dalším zasílaní mi nic nebylo řečeno.Proto požaduji ukončení zásilek a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy .Mé zákaznické číslo je 8965695 ŽÁČEK
požaduji ukončení zásilek a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dobrý den,
tento požadavek řešil pan Žáček i s manželkou již včera přes zákaznický servis, vše je vyřešeno. Je tedy zbytečné zatěžovat dTest, prosím o uzavření případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Na základě vyjádření společnosti žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, a pokud se tak stalo, také o uzavření stížnosti.
Děkuji,poštovné zaplaceno,doufám,že už nic nepřijde.
Prosíme o uzavření tohoto případu. Děkujeme
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.