Společnost


Lucky view s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23927Nezaslané peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2018, před 7 lety

Nelly Trávníčková

Znění stížnosti

Dne 9.1.2018 jsem obdržela zboží, za které jsem řádně zaplatila. Hned následující den, tedy 10.1.2018 jsem zboží na vlastní náklady vrátila, z důvodu nevyhovujících velikostí a 11.1.2018 byl balík doručen. Peníze na mém účtě ale stále nebyly. Proto jsem napsala několik e-mailů, když mi nepřišla žádná odpověď, poslala jsem dopis na adresu, kterou jsem měla na faktuře(Lucky view,s.r.o.;Úvoz 60/64;60200 Brno) dopis se mi vrátil zpět s tím, že adresát na uvedené adrese neexistuje. Poslala jsem tedy další dopis na adresu, kam jsem vracela zboží(LinTers fashion;Tišnovská 14;66434 Kuřim),adresát nebyl zastižen, ale po 3 dnech byl dopis vhozen do schránky. Dne 5.4.2018 jsem obdržela e-mail,že se jim do rukou dostal můj dopis a že mají vytvořené dobropisy již za únor. Obratem jsem odepsala,ale opět žádná odpověď. Celková částka za zboží je 2946,-.


Produkt

Kabár Elena 11583/M; Úpletové šaty Mia 11859; Parka Deluxe 10701/M; Zimní kabátek Riri 11616/L


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze. Jejich obchodní podmínky jsem neporušila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 08:26, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 09:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.