Počet nahlášených stížností: | 720 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 18 |
Za 433 Kč. jsem koupila vaše inzerované punčochové kalhoty,které by měli vydržet i řezání nožem.ty,které jste mi za tu horentní cenu poslali,nevydrželi ani jednu cestu do Prahy.domů jsem přišla s dírou na palci.berte toto jako reklamaci a žádám o vrácení peněz.Děkuju.Viera MrázkováHalasova
produkt je nekvalitní a reklama podvádějící
vrácení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.
V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz
Jsou dvě možnosti,jedna - vrácení peněz,a druhá - poslání nových béžových punčochových kalhot.Zkusila bych ještě jednou druhou možnost.Ty děravé můžu poslat zpátky,jen nevím kam,anebo vyhodit.Viera Mrázková,Halasova 998,Tišnov 666 03.Mobil : 721 408 730
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.
Nic nedělám,než píšu komentáře které po mne požadujete.Už mě to přestává bavit.Punčocháče byli drahé,nekvalitní,a ještě chcete,abych vám je poslala zpátky na vlastní náklady.Já už nemám zájem,něco kolo toho dělat,už od vaší firmy nikdy nic kupovat nebudu a každého budu odrazovat.Punčocháče jsou děravé,a ještě chcete,abych je poslala v původním balení.Tak to ani náhodou,já ten igelitový pytlík dávno nemám,ani bublinkovou obálku.Tímto končím s váma jakoukoli korespondenci.Mrázková.
V každom prípade máte nárok na vrátenie peňazí ak tovar zašlete v rámci 14 dní od doručenia na adresu. Prosím, prečítajte si podmienky na uvedenej webovej adrese: https://vigoshop.cz/reklamace-a-vymena/
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.