Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:720
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#23928Punčochové kalhoty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2018, před 7 lety

Viera Mrázková

Znění stížnosti

Za 433 Kč. jsem koupila vaše inzerované punčochové kalhoty,které by měli vydržet i řezání nožem.ty,které jste mi za tu horentní cenu poslali,nevydrželi ani jednu cestu do Prahy.domů jsem přišla s dírou na palci.berte toto jako reklamaci a žádám o vrácení peněz.Děkuju.Viera MrázkováHalasova


Produkt

produkt je nekvalitní a reklama podvádějící


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 08:15, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2018 14:15, před 7 lety

Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.

V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.6.2018 15:31, před 7 lety


Viera Mrázková

Jsou dvě možnosti,jedna - vrácení peněz,a druhá - poslání nových béžových punčochových kalhot.Zkusila bych ještě jednou druhou možnost.Ty děravé můžu poslat zpátky,jen nevím kam,anebo vyhodit.Viera Mrázková,Halasova 998,Tišnov 666 03.Mobil : 721 408 730

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2018 08:17, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2018 12:31, před 7 lety

Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.6.2018 20:01, před 7 lety


Viera Mrázková

Nic nedělám,než píšu komentáře které po mne požadujete.Už mě to přestává bavit.Punčocháče byli drahé,nekvalitní,a ještě chcete,abych vám je poslala zpátky na vlastní náklady.Já už nemám zájem,něco kolo toho dělat,už od vaší firmy nikdy nic kupovat nebudu a každého budu odrazovat.Punčocháče jsou děravé,a ještě chcete,abych je poslala v původním balení.Tak to ani náhodou,já ten igelitový pytlík dávno nemám,ani bublinkovou obálku.Tímto končím s váma jakoukoli korespondenci.Mrázková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2018 13:39, před 7 lety

V každom prípade máte nárok na vrátenie peňazí ak tovar zašlete v rámci 14 dní od doručenia na adresu. Prosím, prečítajte si podmienky na uvedenej webovej adrese: https://vigoshop.cz/reklamace-a-vymena/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2018 12:15, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 09:16, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.