Společnost


Mgr. Jiří Náhlík

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23930Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2018, před 7 lety

Jan Novotný

Znění stížnosti

25.5.2018 jsem si objednal paruku. Po potvrzeni objednávky jsem poslal peníze na požadovaný účet . Od té doby žádný kontakt , neodpovídají na email , neberou telefon ,nelze navázat kontakt


Produkt

Paruka hnědé mikádo ,obj.č. 1530 , cena 1199Kč


Požadované řešení

Vrátit peníze, protože paruka byla určena onkologicky nemocné osobě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 08:08, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 08:58, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.