Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
koupil telefon samsung g3 2017. a nefunguje Chci platit a koupit další, ale nechci prodat ... Koupil jsem si 6 dní zpět.v obhode Vodafone Jicin Husova 127. řekli mi, že mi dávají opravu, ale nepotřebuji to.
samsung g3 2017
potrebuju novi telefon
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.
Dobrý den, pane Motile,
pokud nový telefon nefunguje, je zapotřebí ho reklamovat. Reklamaci můžete uplatnit v kterékoliv naší prodejně nebo telefon pošlete spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem na Vás a Vaší adresou na: Logistika Vodafone, reklamační oddělení WHS, Osvobození 535, 273 03 Stochov. Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.
Věřím, že celou situaci brzy vyřešíme.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.