Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23938Nepořádek na prodejně, cenovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2018, před 7 lety

Žaneta Hudláčková

Znění stížnosti

Dobrý den, moje stížnost se týka přesně prodejny v Uničově, dříve jsem do prodejny chodila ráda a se zájmem, nyní si radši nakoupím Tescu nebo kdekoliv jinde v Uničově. Takový bordel na prodejně jsem ještě nezažila. Vědět cenu zboží mi asi taky není souzeno a když je náhodou něco v akci po celé republice předpokládám Uničovu se to vyhne, nebo spíše zaměstnanci prodejny nemají čas na to vyvěsit akční zboží co je v letáku. Chápu že je jaro, ale lenošit můžou zaměstnanci doma, né v práci.
Několikrát jsem se ptala např.: na cenu zboží, načež mi bylo odpovězeno at si to skočím zjistit na pokladnu. Druhý den zboží stále cenovku nemá. Tak je asi zadarmo.


Produkt

Cenovky


Požadované řešení

Nemyslím si že de o chybu prodejny, jen zlé vedení zaměstnanců, dříve prodejna prosperovala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2018 21:48, před 7 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:30, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.