Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, moje stížnost se týka přesně prodejny v Uničově, dříve jsem do prodejny chodila ráda a se zájmem, nyní si radši nakoupím Tescu nebo kdekoliv jinde v Uničově. Takový bordel na prodejně jsem ještě nezažila. Vědět cenu zboží mi asi taky není souzeno a když je náhodou něco v akci po celé republice předpokládám Uničovu se to vyhne, nebo spíše zaměstnanci prodejny nemají čas na to vyvěsit akční zboží co je v letáku. Chápu že je jaro, ale lenošit můžou zaměstnanci doma, né v práci.
Několikrát jsem se ptala např.: na cenu zboží, načež mi bylo odpovězeno at si to skočím zjistit na pokladnu. Druhý den zboží stále cenovku nemá. Tak je asi zadarmo.
Cenovky
Nemyslím si že de o chybu prodejny, jen zlé vedení zaměstnanců, dříve prodejna prosperovala
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.