Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#23945Nesplněna sjednaná montáž pracovní desky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2018, před 7 lety

Jan Sýkora

Znění stížnosti

Dobrý den,
již 2x společnost Ikea nesplnila předem domluvený termín montáže pracovní desky objednané na míru u této společnosti. První termín nevyšel z důvodu včasného nedodání hotové desky, o čemž mě nikdo předem neinformoval. Tentro termín byl sjednán na 9. - 10. 5. Podruhé byl termín realizace (náhradní termín) stanoven na 31.5., kdy se také nic nestalo. Po informaci od společnosti, že došlo k nedorozumění a po ujištění, že mě někdo kontaktuje, mne již nikdo nekontaktoval i přes zaslanou stížnost přes formulář společnosti.
Také mi bylo sděleno po první nerealizaci, že bude montáž a doprava na účet Ikei. Později ale vyplynulo, že zdarma byla ta doprava a montáž, která neproběhla. Což dodnes nechápu.
Již dodám jen, že jsme si 2x brali volno na termín realizace, 2x jsme stěhovali věci z kuchyně kvůli dobrému přístupu a 2x jsem musel rušit obkladače, který měl vždy přijít dva dny po realizaci.

Číslo objednávky iSell: 946847861


Produkt

Číslo objednávky iSell: 946847861


Požadované řešení

Rád bych se od společnosti dopátral, jestli se ještě bude něco v této záležitosti dít a jestli mi někdo vynahradí čas a peníze, které do toho byly vloženy + obkladač již ke mně nepojede, protože si myslí, že si z něj dělám srandu.
Také bych byl rád, kdyby mi společnost vysvětlila, co bylo operátorkou myšleno tím, že mám zdarma to, co ale neproběhlo (a nebyla to má chyba)
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 17:46, před 7 lety

Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (montáž pracovní desky). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.

Pokud nebylo dílo dokončeno v ujednaném čase, jedná se taktéž o porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele. Pokud kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele vznikla spotřebiteli škoda, má spotřebitel právo žádat náhradu škody. V případě soudního sporu by ale musel spotřebitel prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany zhotovitele a vznikem škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:27, před 6 lety

Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme. Společnost tedy má možnost doplnit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2018 11:20, před 6 lety

Dobrý den, zákazníkovi se tímto velmi omlouváme za způsobené potíže s objednanou službou. Zákazníkovi byla zaslána komepenzace, se kterou zákazník souhlasil. Tímto považujeme reklamaci za vyřízenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2018 17:14, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 06:49, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.