Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
již 2x společnost Ikea nesplnila předem domluvený termín montáže pracovní desky objednané na míru u této společnosti. První termín nevyšel z důvodu včasného nedodání hotové desky, o čemž mě nikdo předem neinformoval. Tentro termín byl sjednán na 9. - 10. 5. Podruhé byl termín realizace (náhradní termín) stanoven na 31.5., kdy se také nic nestalo. Po informaci od společnosti, že došlo k nedorozumění a po ujištění, že mě někdo kontaktuje, mne již nikdo nekontaktoval i přes zaslanou stížnost přes formulář společnosti.
Také mi bylo sděleno po první nerealizaci, že bude montáž a doprava na účet Ikei. Později ale vyplynulo, že zdarma byla ta doprava a montáž, která neproběhla. Což dodnes nechápu.
Již dodám jen, že jsme si 2x brali volno na termín realizace, 2x jsme stěhovali věci z kuchyně kvůli dobrému přístupu a 2x jsem musel rušit obkladače, který měl vždy přijít dva dny po realizaci.
Číslo objednávky iSell: 946847861
Číslo objednávky iSell: 946847861
Rád bych se od společnosti dopátral, jestli se ještě bude něco v této záležitosti dít a jestli mi někdo vynahradí čas a peníze, které do toho byly vloženy + obkladač již ke mně nepojede, protože si myslí, že si z něj dělám srandu.
Také bych byl rád, kdyby mi společnost vysvětlila, co bylo operátorkou myšleno tím, že mám zdarma to, co ale neproběhlo (a nebyla to má chyba)
Děkuji
|
Tweet |
Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (montáž pracovní desky). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.
Pokud nebylo dílo dokončeno v ujednaném čase, jedná se taktéž o porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele. Pokud kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele vznikla spotřebiteli škoda, má spotřebitel právo žádat náhradu škody. V případě soudního sporu by ale musel spotřebitel prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany zhotovitele a vznikem škody.
Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme. Společnost tedy má možnost doplnit své vyjádření.
Dobrý den, zákazníkovi se tímto velmi omlouváme za způsobené potíže s objednanou službou. Zákazníkovi byla zaslána komepenzace, se kterou zákazník souhlasil. Tímto považujeme reklamaci za vyřízenou.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.