Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23947Posilovy spoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2018, před 7 lety

Denisa Čechova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Bohužel Vám musím oznamit, ze dnes poprve jsem byla velmi zaskocena a nespokojena s autobusovym spojem. Koupila jsem si jizdenku ze Zabreha na Morave do Brna. Jízda vlakem do Olomouce byla v poradku, jen s 15 min zpozdenim. Bohuzel, posilovy autobus,z Olomouce do Brna, kterym jsem mela jet ja a asi dalsich 8 cestujících nepockal nas ignoroval a ujel. Nikdo z techto lidi nevedel, ze timto autobusem ma jet. Pri prijezdu hlavni casove linky se zjistilo, ze vsichni se do autobusu nevejdou a bohuzel ja a dalsi dva lide jsme zustali na nastupisti s tím, ze nas autobus bohuzel nedodrzel podminky a ujel bez svych cestujících. Nastesti jsem se do Brna dostala pres jinou cestovní spolecnost. Avsak cestu jsem platila dvakrat. Proto bych vas chtela poprosit o vraceni penez za takto vzniklou neprijemnou udalost. Dekuji za pochopeni a budu cekat na Vasi zpetnou vazbu.


Produkt

1221658343 cislo jizdeky a spoj Olomouc → Brno, P1 (SA) dne 1.6. 2018


Požadované řešení

Zadam o navraceni casky za jizdenku z Olomouce do Brna, jelikoz ridic cestujici ignoroval, ujel a bohuzel z důvodu nedostatecne kapacity jsem nemohla jet hlavnim spojem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 13:37, před 7 lety

Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo na vrácení jízdného v případě, že spoj, který hodlal pro přepravu použít, má z nástupní stanice cestujícího zpoždění 60 minut a více a cestující s platnou jízdenkou pro jednotlivou jízdu se proto vzdal jízdy.

Pokud z důvodů na straně dopravce dojde zpožděním spoje, který cestující použil pro přepravu, ke ztrátě přípoje v rámci jedné přepravní smlouvy nebo nebyla-li dokončena započatá přeprava cestujícího spojem, jímž jízdu nastoupil, má cestující právo: a) na další přepravu do cílové stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce nebo použití náhradní autobusové dopravy provozované přechodně za omezenou nebo zastavenou drážní dopravu, b) nebo na bezplatnou přepravu do nástupní stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce; cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu má v tomto případě také právo na vrácení zaplaceného jízdného, c) nebo na vrácení jízdného za neprojetý úsek cesty, vzdal-li se cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu další jízdy a dopravce tuto skutečnost potvrdil.

Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.

Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo při neprovedení přepravy z důvodů na straně dopravce na vrácení jízdného.

Reklamace a stížnosti z přepravy cestujících a zavazadel se podávají:
písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno
faxem na číslo: +420 539 000 910

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.