Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26. 1. 2014 jsem reklamoval venkovní obuv - kožené boty Puma Haafer (2609 Kč), zakoupené 29. 12. 2012 v Puma Concept Store, OC Palladium. Reklamaci (žádost o vrácení peněz/výměnu/opravu) se jsem podal z toho důvodu, že se začala odlepovat podrážka, místy i se svrchní vrstvou kůže, kůže začala na místech, kde dochází k jejímu ohybu při chůzi (po stranách u kloubů prstů) praskat na obou botách a na jedné z bot dokonce se dokonce protrhla úplně. Jakmile jsem zjistil, že kůže popraskala a že se protrhla, boty jsem reklamoval. Reklamace byla vyřízena 25. 2. 2014 a nebyla uznána, protože údajně k poškození došlo v důsledku špatného udržování a údržby - údajně jsem měl boty prát jako prádlo. Jestli mělo jít o ruční praní nebo praní v pračce neuvedli. Je to holý nesmysl a je to urážející. Prát kožené boty? To je snad vtip. K žádnému praní samozřejmě nedošlo, nejsem (s prominutím) idiot, a boty byly standardně udržovány a nedocházelo k jejich nadměrnému užívání.
Žádám tedy o přehodnocení výsledku reklamace, nerad bych kvůli pár tisícům zařizoval kampaně na sociálních sítích, obíhal soudní znalce, případně soudy a podobně. Zvlášť když jsem si v den reklamace rovnou v tom samém obchodě koupil boty nové...
Puma Haafer, art. 353686-02
Vrácení peněz nebo výměna za stejný model - vážně se mi líbí.
|
Tweet |
V případě, že kupující nesouhlasí s vyjádřením prodejce k zamítnutí reklamace, má možnost obrátit se na nezávislého odborníka - soudního znalce, který by výrobek posoudil a stanovil příčinu vady. Seznam soudních znalců lze nalézt na stránkách www.justice.cz.
V případě, že by znalec stanovil, že vada nebyla způsobena špatným užíváním, měl by kupující nárok krom řádného vyřízení reklamace i na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Společnost Puma Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.