Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#23952Velka nespokojenost s prodejnou Albert Hradecka Praha 3

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2018, před 7 lety

Petr Rada

Znění stížnosti

Vteto prodejne se prodava z kazene zbozi v lahudkach, z peciva se muze ihned struhanka, temer kazdy den se meni prodavacky v lahudkach, jelikoz rikaji pravdu zakaznikzm o proslem zbozi. Jiz jednou jsem mel salmoneu. Pani vedouci je to jedno. I po kekolikatem upozorneni se nic nemění.
Dále jsem nespokojen s pritupem detektivu. Pokud bych byl zena, tak jsem odnich neistale obtezovan. Dokonce jsem byl svedkem, jak jeden z detektivu sacuje (vypadalo to jako osahavani) jednu zenu v jedne ulicce. Jsou neprijenmi, vetsinou jsou jine narodnosti, neumi poradne cesky, nepravem poderivaji zakazniky z kradeze, na cos nemaji uvnitr prodejny opavneni a dost casto prave tito cizinci neje ze berou nasim lidem praci, ale dost casto chodi spinave obleceni a zapachaji.
Ovsem jsou i taci, kteri u vhodu teto prodejny v Hradecke ulici Praha chdi neustale kourit ven a to pracuji v poravinach.Slysel jsem na tuto prodejnu hodne stiznosti, radsi lide chodi nakupovat do jine prodejny.
Zadam Vas o prosetreni teto prodejny, hlavne jiz zminenych detektivu.
Dekuji


Produkt

Prosle zbozi v lahudkach, rohliky, z trychse muze delat rovnou ztrouhanka, v 18:00 h. jiz vetsinou zadne pecivo nemaji.


Požadované řešení

Veskera na p rava na teto prodejne vcetne zapachajicich, neprijemnych detektivu.Tato prldejna je pri po rekonstrukci, netusim jake spinave zdi, pokladni spinave ruce a td.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 13:20, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Zaměstnanec společnosti jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům i ostatním zaměstnancům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.