Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23958Upozorneni na vraceni castky do deseti procent bankovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2018, před 7 lety

Jaroslav Soltes

Znění stížnosti

2.6.2018 jsem nakoupil zbozi v hodnote 80,- Kc a mladym pokladnim mi bylo zdeleno ze neni povinen mi vratit celou castku do 1000,- korunove bankovky pouze do deseti procent hodnoty jiz zminovane bankovky.Nevim zdali je to skutecne tak ale dostava me to do situace to vuci memu svedomi resit.Nevim tedy zdali penny market je na tom tak spatne ze voli tuto cestu a jestli chce touto cestou prichazet o zakazniky.


Požadované řešení

Zadam timto o vysvetleni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 17:45, před 7 lety

Prodávající by měl k platbě přijmout jakoukoliv bankovku a není oprávněn snižovat navrácenou částku, nebo ji limitovat deseti procent hodnoty bankovky.

Povinnost přijímat bankovky mu ukládá § 5 odst. 1 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, který říká: "Každý je povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení, ledaže je oprávněn jejich příjem odmítnout". Případy, ve kterých může prodávající přijetí bankovek odmítnout vyjmenovává § 5 odst. 2 tohoto zákona, který však popsanou situaci neuvádí. Prodávající tedy pochybil, pokud bankovku nepřijal, nebo na ní odmítl vrátit plnou částku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.