Společnost


Oxalis dessous spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2396Zamítnutá reklamace plavek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2014, před 11 lety

Helena Antić

Znění stížnosti

Dne 3.9. 2012 jsem zakoupila v Palaci Flora, prodejna Oxalis plavky Aubade v celkove hodnote hodnote 4580 Kc. Zhruba po roce jsem šla plavky reklamovat, protože látka začala na nekolika místech jak u podprsenky, tak u kalhotek viditelně slábnout a řidnout (a to i na svrchni strane v místech kde je latka dvojitá). Reklamace byla zamítnuta vzhledem ke znaleckemu posudku, ktery uvedl, ze vada vnikla nadmernym nosenim, vetsim dilem pocenim a spatnou udrzbou tj. neni vyrobniho charakteru. Reklamaci jsem prevzala a obratila se znovu na spolecnost Oxalis, ze s timto posudkem nesouhlasim, protoze plavky jsem obcas nosila cca. 3 letni mesice, mela je na sobe opravdu parkrat a udrzovala je naprosto korektne. Vzhledem k tomu, ze si kupuji pomerne nakladne spodni pradlo i plavky, jejich udrzbu rozhodne nezanedbavam a vim jak o tyto jemne materialy pecovat (navod jsem nalezla u odbornice na slovo vzate pi. Konarovske). Na to mi bylo sdeleno, ze je muj postoj mrzi, ale to je tak vse. Myslim, ze je zrejme, pokud vec uzivam a nosim asi minimalnim zpusobem samozrejme k podobnym vlivum dochazi, ovsem po 3 mesicich obcasneho noseni by material plavek v hodnote 4580 Kc mel urcite vydrzet a ne se rozpadat. U spolecnosti, ktera prodava znackove, luxusni a pomerne drahe pradlo bych ocekavala vstricnejsi postoj a to i z duvodu, ze do teto udalosti jsem byla jejich castym zakaznikem.


Produkt

Kat. cislo 16728, plavky Aubade U261 Noir, velikost 36, kat. cislo 16722 podprsenka Aubade U208 Noir, velikost 75


Požadované řešení

V tuto chvili je pro mne jedinym resenim navraceni penez nebo moznost vyberu novych plavek ve stejne kvalite a hodnote.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 11:50, před 11 lety

V případě, že prodejce doložil sveje stanovisko i znaleckým posudkem, je v této chvíli třeba, aby kupující nechal výrobek posoudit jiným znalcem, který by tento názor rozporoval. V případě, že by byl shodný s posudkem znalce prodejce, hradí náklady na znalce kupující. V případě, že by byl rozdílný, doporučujeme předložit druhý znalecký posudek prodejci, aby jej i jeho znalec vyhodnotil a přehodnotil tak své závěry.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 13:35, před 10 lety

Společnost Oxalis dessous spol. s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.