Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.9. 2012 jsem zakoupila v Palaci Flora, prodejna Oxalis plavky Aubade v celkove hodnote hodnote 4580 Kc. Zhruba po roce jsem šla plavky reklamovat, protože látka začala na nekolika místech jak u podprsenky, tak u kalhotek viditelně slábnout a řidnout (a to i na svrchni strane v místech kde je latka dvojitá). Reklamace byla zamítnuta vzhledem ke znaleckemu posudku, ktery uvedl, ze vada vnikla nadmernym nosenim, vetsim dilem pocenim a spatnou udrzbou tj. neni vyrobniho charakteru. Reklamaci jsem prevzala a obratila se znovu na spolecnost Oxalis, ze s timto posudkem nesouhlasim, protoze plavky jsem obcas nosila cca. 3 letni mesice, mela je na sobe opravdu parkrat a udrzovala je naprosto korektne. Vzhledem k tomu, ze si kupuji pomerne nakladne spodni pradlo i plavky, jejich udrzbu rozhodne nezanedbavam a vim jak o tyto jemne materialy pecovat (navod jsem nalezla u odbornice na slovo vzate pi. Konarovske). Na to mi bylo sdeleno, ze je muj postoj mrzi, ale to je tak vse. Myslim, ze je zrejme, pokud vec uzivam a nosim asi minimalnim zpusobem samozrejme k podobnym vlivum dochazi, ovsem po 3 mesicich obcasneho noseni by material plavek v hodnote 4580 Kc mel urcite vydrzet a ne se rozpadat. U spolecnosti, ktera prodava znackove, luxusni a pomerne drahe pradlo bych ocekavala vstricnejsi postoj a to i z duvodu, ze do teto udalosti jsem byla jejich castym zakaznikem.
Kat. cislo 16728, plavky Aubade U261 Noir, velikost 36, kat. cislo 16722 podprsenka Aubade U208 Noir, velikost 75
V tuto chvili je pro mne jedinym resenim navraceni penez nebo moznost vyberu novych plavek ve stejne kvalite a hodnote.
|
Tweet |
V případě, že prodejce doložil sveje stanovisko i znaleckým posudkem, je v této chvíli třeba, aby kupující nechal výrobek posoudit jiným znalcem, který by tento názor rozporoval. V případě, že by byl shodný s posudkem znalce prodejce, hradí náklady na znalce kupující. V případě, že by byl rozdílný, doporučujeme předložit druhý znalecký posudek prodejci, aby jej i jeho znalec vyhodnotil a přehodnotil tak své závěry.
Společnost Oxalis dessous spol. s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.