Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#23962Xiaomi kredit na další nákup

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2018, před 7 lety

Tomáš Filipec

Znění stížnosti

Dne 22.04. 2018 jsem u společnosti czc.cz zakoupil produkt Xiaomi, u kterého tato společnost měla uvedený dárek a to v podobě: Xiaomi kredit na další nákup v hodnotě 300 Kč. Uvedený kredit měl být zaslány do 14 dnů viz. stránky prodejce. Do dnešního dne však kredit nedošel.

Prodejce kontaktován:

14.05.2018 s upozorněním, že kredit na nakup dalšího produktu nedošel.

Prodejce odpověděl dne 17.05.2018 s reakci: bohužel chybou systému nebyl tento slevový kód zaslán v řádném termínu. Nyní by již mělo být vše opravena a e-mail se slevovým kódem by měl být u Vás.

Kredit však nedošel na což byl prodejce opětovně upozorněn téhož dne.

Prodejce reagoval dne 18.05.2018, kdy uvedl: omlouváme se za komplikace, kontaktovali jsme produktového manažera daného telefonu, aby situaci dořešil.Jakmile budeme mít odpověď, budeme Vás informovat.

Od té doby se ze společnosti CZC nikdo neozval. Dne 25.05.2018 jsem opětovně se zeptal jestli by mi mohli kód zaslat. To zůstalo bez reakce.

Emailová schránka kontrolovaná a to i složka SPAM. Společnost nereaguje, proto jsem se rozhodl uvedenou věc zveřejnit.


Požadované řešení

- zasláni kódu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2018 21:19, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 10:39, před 7 lety

Spotřebitel nám sdělil, že mu byl kód zaslán. Z toho důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.