Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.04. 2018 jsem u společnosti czc.cz zakoupil produkt Xiaomi, u kterého tato společnost měla uvedený dárek a to v podobě: Xiaomi kredit na další nákup v hodnotě 300 Kč. Uvedený kredit měl být zaslány do 14 dnů viz. stránky prodejce. Do dnešního dne však kredit nedošel.
Prodejce kontaktován:
14.05.2018 s upozorněním, že kredit na nakup dalšího produktu nedošel.
Prodejce odpověděl dne 17.05.2018 s reakci: bohužel chybou systému nebyl tento slevový kód zaslán v řádném termínu. Nyní by již mělo být vše opravena a e-mail se slevovým kódem by měl být u Vás.
Kredit však nedošel na což byl prodejce opětovně upozorněn téhož dne.
Prodejce reagoval dne 18.05.2018, kdy uvedl: omlouváme se za komplikace, kontaktovali jsme produktového manažera daného telefonu, aby situaci dořešil.Jakmile budeme mít odpověď, budeme Vás informovat.
Od té doby se ze společnosti CZC nikdo neozval. Dne 25.05.2018 jsem opětovně se zeptal jestli by mi mohli kód zaslat. To zůstalo bez reakce.
Emailová schránka kontrolovaná a to i složka SPAM. Společnost nereaguje, proto jsem se rozhodl uvedenou věc zveřejnit.
- zasláni kódu
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Spotřebitel nám sdělil, že mu byl kód zaslán. Z toho důvodu stížnost uzavíráme.