Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#23965Rušení nočního klidu prodejnou Lidl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2018, před 7 lety

Ondřej Koval

Znění stížnosti

Dobrý večer,

Jedná se o stížnost a zároveň prosbu. Jedna z Vašich prodejen, na ulici Horymírova 3450 ve Frýdku-Místku má v zadní části budovy z venkovní strany umístěn velký kontejner. Předpokládám, že je buď na odpadky nebo na nějaký druh lisování zbytkového zboží/krabic. Problém je, že při používání vydává strašný kravál. Dříve to tak zlé nebylo, ale během posledních měsíců se to dost zhoršilo. Začalo léto a prakticky nelze mít večer otevřená okna. Na poslední schůzi společenství vlastníků si na to stěžovala většina lidí bydlících na ulici Cihelní, což jsou 3 panelové domy.
Je sobota večer, 22:05 a ten kravál je STRAŠNÝ !!! Klidně si to tady přijeďte poslechnout.
Prosíme Vás, stroj si buď opravte nebo vyměňte.

S pozdravem
Bc. Ondřej Koval, DiS.


Produkt

Rušení nočního klidu prodejnou Lidl


Požadované řešení

Prosíme Vás, stroj si buď opravte nebo vyměňte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 17:50, před 7 lety

Dle § 34 zákona č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví se pro účely kontroly dodržení povinností v ochraně před hlukem a vibracemi noční dobou rozumí doba mezi 22.00 a 6.00 hodinou. V tomto případě doporučujeme podat podnět Krajské hygienické stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2018 10:01, před 7 lety

Dobrý den, pane Kovale,

za tuto situaci se omlouváme. Vše neprodleně předáme k prověření odpovědným kolegům, kteří se postarají o nápravu.

Děkujeme za upozornění.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2018 22:38, před 6 lety


Ondřej Koval

Dobrý den,

Uběhl měsíc a zatím se nic neděje...

S pozdravem
Bc. Ondřej Koval, DiS.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2018 13:39, před 6 lety

Dobrý den, pane Kovale,

Váš podnět jsme okamžitě po jeho obdržení předávali odpovědným kolegům. Je nám líto, že k nápravě dosud nedošlo. Vše opětovně zaurgujeme a věříme, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 11:36, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2018 20:52, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.