Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý večer,
Jedná se o stížnost a zároveň prosbu. Jedna z Vašich prodejen, na ulici Horymírova 3450 ve Frýdku-Místku má v zadní části budovy z venkovní strany umístěn velký kontejner. Předpokládám, že je buď na odpadky nebo na nějaký druh lisování zbytkového zboží/krabic. Problém je, že při používání vydává strašný kravál. Dříve to tak zlé nebylo, ale během posledních měsíců se to dost zhoršilo. Začalo léto a prakticky nelze mít večer otevřená okna. Na poslední schůzi společenství vlastníků si na to stěžovala většina lidí bydlících na ulici Cihelní, což jsou 3 panelové domy.
Je sobota večer, 22:05 a ten kravál je STRAŠNÝ !!! Klidně si to tady přijeďte poslechnout.
Prosíme Vás, stroj si buď opravte nebo vyměňte.
S pozdravem
Bc. Ondřej Koval, DiS.
Rušení nočního klidu prodejnou Lidl
Prosíme Vás, stroj si buď opravte nebo vyměňte.
|
Tweet |
Dle § 34 zákona č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví se pro účely kontroly dodržení povinností v ochraně před hlukem a vibracemi noční dobou rozumí doba mezi 22.00 a 6.00 hodinou. V tomto případě doporučujeme podat podnět Krajské hygienické stanici.
Dobrý den, pane Kovale,
za tuto situaci se omlouváme. Vše neprodleně předáme k prověření odpovědným kolegům, kteří se postarají o nápravu.
Děkujeme za upozornění.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
Uběhl měsíc a zatím se nic neděje...
S pozdravem
Bc. Ondřej Koval, DiS.
Dobrý den, pane Kovale,
Váš podnět jsme okamžitě po jeho obdržení předávali odpovědným kolegům. Je nám líto, že k nápravě dosud nedošlo. Vše opětovně zaurgujeme a věříme, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.