Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#23966Slečna Veronika z prodejny v Edenu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2018, před 6 lety

Klara Machalitzka

Znění stížnosti

Dne 2.6. jsem okolo 18 hodiny navštívila prodejnu v nákupním centru Eden. Důvodem me návštěvy byla skutečnost,ze mi chvilku predtim byl odcizen telefon iPhone 8 plus (telefon mi byl pozdeji navrácen,to jsem však v tu chvili nemohla vedet) . Vzhledem k tomu,ze se jedna o poměrně drahy telefon a navic jsem mela byt za hodinu v praci,kam jsem nemohla ani zavolat,byla jsem velmi vynervovana. Jediná možnost tedy byla rychle použit službu find my iPhone . Tato služba je nejvíce efektivní,dokud je telefon zapnutý. V dobre víře,ze společnost t minule se prezentuje jako ochotna pomáhat klientům,jsem se s prosbou o pomoc obrátila na zamestnankyni,malé silné postavy, zmíněné pobočky. Kdyz jsem ji svůj problem sdělila,rekla mi,ze mohu zkusit přihlášení přes iCloud z počítače,ale ze mi to pravděpodobně bude stejne k ničemu,protoze přes počítač bude treba dvojí kontrola. Tim me jeste více zmatla,nepodařilo se mi na klávesnici vyťukat správne heslo. To slečna komentovala ironicky,ze si ani nepamatuju heslo,takze mi nepomůže. V tu chvili jsem ji vysvetlila,ze pracuji jako managerka klubu,ve kterém k takovym situacím take dochází a ze v tu chvili svým klientům svůj telefon k použití aplikace rada pujcim,protoze se jim snazim pomoci. A poprosila jsem ji,ze jsem v opravdu zoufale situaci a zda by mi mohla pomoci take. Ona mi velmi tvrdé rekla,ze v žádném pripade,ze telefon obsahuje citlivá data. Je to samozrejme možné,ale nejsem si jista jak by mohlo použití aplikace nabourat telefon a rozhodne jsme nemohla působit jako nejaky hacker.
Moje nervozita stoupala umocnena arogantnim nesmlouvavym přístupem slečny,ktera na me začala stekat,ze mi nepomůže a ze mam smůlu. Nato jsem se slečny zeptala na jméno a rekla ze se jmenuje Veronika,příjmení mi nesdeli a jestli chci novou sim kartu. Uprimne jsem nechtěla sim kartu,ale hledala jsem humánní přístup. Lidsky element ale zklamal. Vesela růžová a pozitivní reklamy ztratily v tu chvili smysl. Myslim si,ze vsichni zaměstnanci ve službách by si meli uvědomit,ze jsou zde pro zákazníka . Alespoň v nasi společnosti k tomu zaměstnance skolime. Návštěva značkové prodejny byla opravdu otresny zážitek spojeny s deziluzi z lidské neochoty.


Produkt

Návštěva prodejny


Požadované řešení

Uprimne neočekávám,ze slečna svou chybu uzná. Jaké řešení by tato frustrující zkušenost mohl mit nevim.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 17:58, před 6 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Je však třeba říci, že se společnost T-mobile pravděpodobně smluvně nezavázala k pomoci při hledání ztraceného telefonu, neexistuje ani taková zákonná povinnost.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

S ohledem na to, že stížnost neobsahuje právem vynutitelný nárok stěžovatelky a společnost T-Mobile nevyužívá možnost řešení sporů, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.