Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Prosím o pomoc, na koho se obrátit, když jsem omylem naletěl na podvod (nečetl jsem pravidla) na stránkách sexsit.cz i soustacirande.cz u společnosti dateyard AG a whatsex.cz u společnosti Paidwings AG. Celou situaci nejprve zasílali inkaso společnosti Fairmount (inkasso@fairmount.de) a pak advokátní kanceláři AUER WITTE THIEL.
Vše jsem se dozvěděl asi po 3-4 měsících neplacení (zrušení karty v mé bance) když mi přišly dopisy i domů z AUER WITTE THIEL, protože jsem na stránky nechodil. Vyhledal jsem si co kde a kolik dlužím na emailu i z dopisů udělal jsem si tabulku a splatil jsem vše během minulého týdne. Vše podle tabulky sedělo, takže vím, že jsem zaplatil vše, jenže pořád po mě chtějí zaplatit tak jsem splatil i ty peníze které už byli předány na inkaso a dále (platil jsem 2x) ale pořád mi navyšují platby jako bych neplatil v tuto chvíli jsem zaplatil skoro 20 tisích kč a došly mi i avíza o přijetí platby. Nevím co dál dělat a nenapadá mě na koho se obrátit, kvůli tomu už nemám skoro žádné peníze. Celou situaci chci vyřešit co nejdříve protože mě opravdu ničí.
Od všech stránek jsem zrušil jako první smlouvy přišlo mi i potvrzení že jsem zrušil smlouvu ale s textem, že Pokud své členství nevypovím během lhůty 14 dní předem, členství se automaticky prodlouží o další zúčtovací období. To znamená že musím vypovědět smlouvu např. 7 dní před obnovením nebo více než 14 dní před obnovení. Moc se v tom nevyznám a nechci, aby mi pak dali k zaplacení další poplatky.
Jsem celý vystresovaný, nervózní a už nevím kudy kam dělám si teď autoškolu a má nervozita jde na tom poznat. Kvůli tomu jsem přestal chodit i do školy a na zkoušky, protože to teď nejde. Posledními penězi taky musím šetřit.
Těsně před odesláním jsem našel tento článek ale neumím jazyk a nevím o co v něm jde https://verbraucherdienst.blogspot.com/search/label/Fairmount%20GmbH.
Předem děkuji za pomoc i radu
S pozdravem
Pavel Pon..k
Platby, ktere jsem nechtěl
Vyřešit, jak splatit všechen dluh (s dluhy nesouhlasím), aby mi byl uznaný a nechodili mi upomínky o dalším zaplacení, přesto že jsem vše už zaplatil. Popřípadě kontakt, na koho se úspěšně obrátit k vyřešení nejlépe někoho kdo už podobnou situaci vyřešil.
|
Tweet |
Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že byla z jeho strany smlouva ukončena (+ pořídit např. print screen obrazovky počítače, ze kterého bude zřejmé, že se spotřebitel pokoušel výpověď zaslat i prostřednictvím mailu). Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.