Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dňa 8.9.2017 som dobierkou kúpil na adrese www.nejlevnejsimobil.com mobil Nokia E52 za 95,68 €. Mobil bol na pohľad v poriadku, zabalený. Už hneď od začiatku bola výdrž batérie cca 120 hod. v pohotovostnom režime ( v čase 21:00 až 05:00 ho vypínam) oproti avízovaným 672 hod. Postupne sa mi pod sklo - kryt displeja dostával z ľavého a pravého dolného rohu prach, až sa displej stal za určitých svetelných podmienok (jasno, slnko) nečitateľný. Napokon začala aplikácia "foto-video" vypisovať hlásenie: došlo k neočakávanému problému, reštartujte mobil. Reštart mobilu však nič neriešil a k aplikácii foto-video sa dá dostať len náhodne, niekedy nabehne na 10. - 12. pokus, niekedy vôbec. Toto som popísal na reklamačnom protokole a odoslal na kontaktnú adresu (balík na poštu). Uviedol som svoje kontaktné údaje a bol som prekvapený, že o cca 1 týždeň som dostal avízo od dopravnej spoločnosti, že mi bude doručený balík od Dol-Kre-4you s.r.o. Po vybalení som ostal sklamaný: telefón mi vrátili spolu s rukou písanou správou, kde bolo, že prach pod sklom vraj nie je závadou, výdrž batérie ani nespomenuli. o nefunkčnej aplikácii foto-video ani slovo. Riešili nejaké vystúpené tlačidla a prasknutý lem krytu mobilu na zadnej strane. Na záver veta, že reklamáciu neuznávajú. Nečitateľný podpis, dátum 30.5.20148
mobil nokia E52 silver
výmenou za ten istý typ, bez doplatku
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.