Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23972Neuznaná reklamácia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2018, před 7 lety

Marián Oravec

Znění stížnosti

Dňa 8.9.2017 som dobierkou kúpil na adrese www.nejlevnejsimobil.com mobil Nokia E52 za 95,68 €. Mobil bol na pohľad v poriadku, zabalený. Už hneď od začiatku bola výdrž batérie cca 120 hod. v pohotovostnom režime ( v čase 21:00 až 05:00 ho vypínam) oproti avízovaným 672 hod. Postupne sa mi pod sklo - kryt displeja dostával z ľavého a pravého dolného rohu prach, až sa displej stal za určitých svetelných podmienok (jasno, slnko) nečitateľný. Napokon začala aplikácia "foto-video" vypisovať hlásenie: došlo k neočakávanému problému, reštartujte mobil. Reštart mobilu však nič neriešil a k aplikácii foto-video sa dá dostať len náhodne, niekedy nabehne na 10. - 12. pokus, niekedy vôbec. Toto som popísal na reklamačnom protokole a odoslal na kontaktnú adresu (balík na poštu). Uviedol som svoje kontaktné údaje a bol som prekvapený, že o cca 1 týždeň som dostal avízo od dopravnej spoločnosti, že mi bude doručený balík od Dol-Kre-4you s.r.o. Po vybalení som ostal sklamaný: telefón mi vrátili spolu s rukou písanou správou, kde bolo, že prach pod sklom vraj nie je závadou, výdrž batérie ani nespomenuli. o nefunkčnej aplikácii foto-video ani slovo. Riešili nejaké vystúpené tlačidla a prasknutý lem krytu mobilu na zadnej strane. Na záver veta, že reklamáciu neuznávajú. Nečitateľný podpis, dátum 30.5.20148


Produkt

mobil nokia E52 silver


Požadované řešení

výmenou za ten istý typ, bez doplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2018 11:38, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.