Společnost


Tyche Technologies AG

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23973Podovdná seznamka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2018, před 7 lety

Vlastimil Burian

Znění stížnosti

Dobrý den, v minulém roce jsem si založil seznamku na webu .holkybaculky.cz dne 20.10.2017 v 11:20 na webové stránce jsem si objednal VIP členství na půl roku tedy do 20.5. Května roku 2018. VIP članství jsem platil platební kartou. Ještě než mělo proběhnout obnovení VIP členství jsem ho zrušil a účet deaktivoval. Dne 20.5 mi přišel tento e-mail.

Vlastimil85, důležitá informace o seznamka.holkybaculky.cz aktualizaci
Drahý/á Vlastimil85,
VELMI DŮLEŽITÁ AKTUALIZACE — ČTĚTE PROSÍM!
Provedli jsme několik důležitých změn na naší stránce a pohnuli se směrem k našemu novému domovu na bbw-bhm.hotsexbuddies.com!
Všechny vymoženosti a funkce zůstávají stejné, tak jako detaily a status vašeho členství, a my budeme pokračovat ve zlepšování naší webové stránky každý den!
Abyste mohli pokračovat v používání této stránky, nahraďte prosím seznamka.holkybaculky.cz za bbw-bhm.hotsexbuddies.com ve vašich záložkách a použijte stejné uživatelské jméno a heslo jako před tím.
Přihlašte se nyní a poté se porozhlédněte po naší nové vylepšené stránce!
Jen připomínáme, že vaše přihlašovací údaje jsou: http://bbw-bhm.hotsexbuddies.com/login

Na tento email jsem nereagoval, na účet jsem se fyzicky nepřihlašoval, a novou platbu jsem nezadával. Tato společnost mi zřídila nový profil na nové seznamce bez mého souhlasu a strhla si $123.37 z mého účtu.
Navštívil jsem proto svou banku a nechal jsem si peníze reklamovat. Přišel mi tento výhružný e-mail.

Oznámení o zpětném vyúčtování proVlastimil85
Drahý/á Vlastimil85,
Byli jsme upozorněni, že jste si nechal/a vyplatit $123.37 zpět za 6 měsíců zlaté členství na bbw-bhm.hotsexbuddies.com.
BBW/BHM adult site síť je ve vlastnictví Tyche Technologies ve Švýcarsku a na výpise Vaší platební karty budou uvedeny následující informace:

Dle našich Podmínek užití, se kterými jste souhlasil/a při registraci na našich stránkách, je uživatel v případě vrácení transakce uživateli povinen uhradit částku ve výši vracené transakce a poplatek s tím spojený (50 euro za jedno vrácení) a jiné s tím spojené výdaje jako poplatky bance nebo jiné společnosti poskytující kreditní kartu. Budoucí stížnosti nebudou zohledňovány. Má-li uživateli pochybnosti ohledně účtování, měl by se před zažádáním o vrácení transakce obrátit na poskytovatele služby, který se stará o účtování, aby byla situace vyjasněna. V případě odůvodněné stížnosti má NÁVŠTĚVNÍK-X možnost znovu převést peníze po uplynutí bezpečnostní lhůty minimálně šesti týdnů. Jinak je uživatel povinen zaplatit poplatky spojené s navýšenými operativními výdaji a poplatky za vrácení transakce, je-li jeho žádost odůvodněná.
Naše záznamu ukazují, že jste užíval/a BBW/BHM adult site od 2017.10.20 do 2018.05.31. Během té doby jste odeslal/a 0 emailů a přijal/a 8 emailů. Pamatujte prosím, že máme přísná pravidla rušení (prostudujte naše podmínky užití)
Kontaktujte prosím support@datingfactory.com jak jen to bude možné ke zorganizování převedení vašich peněz nazpět bbw-bhm.hotsexbuddies.com včetně poplatku 25 euro (prostudujte naše Podmínky užití).
Selhání při platbách v následujících sedmi dnech může mít za následek, že odešleme informace o Vás agentuře vyhledávající pohledávky, a to může ovlivnit Vaše osobní hodnocení.
Doufáme, že problém vyřešíme rychle a v přátelském duchu
S pozdravy
bbw-bhm.hotsexbuddies.com oddělení účtů
Dating Factory s.r.o.
Reg no: 7195834
Sídlo : 3rd Floor, 207 Regent St, London W1B 3HH, UK

Poraďte mi prosím co mám dělat je možné že tato společnost bude chtít po mě peníze vymáhat přes soukromou agentůru?


Produkt

Internetová seznamka


Požadované řešení

Poraďte mi prosím co mám dělat je možné že tato společnost bude chtít po mě peníze vymáhat přes soukromou agentůru? Nechci platit za službu kterou jsem si sám fyzicky nezřizoval a z jejím zřízení nesouhlasím. Je to podle mě podvod. Došlo k zneužití mích osobních dat včetně platební karty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 18:06, před 7 lety

Pokud po spotřebiteli společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje. Vymáhá-li společnost tento dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Tyche Technologies AG je možné "zaplacený" smluvní vztah ukončit. "Zaplacený smluvní vztah musí být vždy ukončen nejpozději 14 kalendářních dní před příslušnou dobou, ve které kontrakt vyprší nebo, pokud byla stanovena jiná doba během nákupu, ve stanovené lhůtě. Ukončení placených smluvních služeb je účinné pouze v případě, že proběhne prostřednictvím explicitního, písemného prohlášení." Pokud smlouva není ukončena v této lhůtě, automaticky se prodlužuje o dobu uvedenou při nákupu. Automaticky prodlouženou smlouvu je zase možné ukončit výše uvedeným způsobem. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem ve Velké Británii, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.