Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň. Zakúpili sme dve totožné PC zostavy. Po cca 1 roku sa vyskytla závada u jednej zostavy. Závada bola na graf. karte. Ihneď po návrate zo servisu sa na zostave objavili nové vady, znemožňujúce bežné používanie (PC zamŕzal, objavovala sa modrá obrazovka a po reboote nenaskočil windows). Predajca nám odporučil zostavu opäť reklamovať. Reklamovali sme ju. Zostava sa vrátila späť s úplne rovnakou závadou. Obratom sme reklamovali opäť po 3. krát. Vrátila sa a závada zostala + objavili sa nové (mechanické zasekávanie, zrnenie ventilátora zdroja). Reklamovali sme 4. krát s vôľou odstúpiť od kúpnej zmluvy, pretože po každom návrate zo servisu vykazoval PC rovnaké alebo nové závady. PC bol vždy reklamovaný hneď po návrate zo servisu, je teda zrejmé, že závady vznikli v servise. Po upozornení na tento fakt, odpoveďou spoločnosti CZC bolo:"PC nie je artikel vhodný na prevoz prepravnou spoločnosťou". Rovnako tak, spoločnosť znemožňuje vyriešenie reklamácie vrátením kúpnej ceny s odôvodnením, že na faktúre nie je zostava ako celok ale sú tam jednotlivé komponenty. Bol nám vystavený len dobropis na pokazený zdroj.
Počítačová zostava
PC zostava bola zakúpená v dobrej viere, že sa jedná o zostavu ako celok. Je to očividné aj z emailovej komunikácie so zástupcom spoločnosti, ktorou sa započala objednávka a následná kúpa PC zostáv. Zakúpili sme dve zostavy. Jedna je bezproblémová a druhá bola od 1. reklamácie nepoužiteľná. Posledných 7-8 mesiacov je zostava stále v servise, nedostali sme ani návrh na akúkoľvek kompenzáciu za nemožnosť PC zostavu v tomto čase používať, plus sme museli vynaložiť náklady na každú reklamáciu. Požadujeme vrátenie peňazí v plnej výške faktúry za PC zostavu. Navrhujeme aj kompromis, kedy by sme si zostavili nový PC v nákupnej cene reklamovanej zostavy u obchodníka CZC. Mimosúdne riešenie obchodník zamietol, súčasne komunikujeme s právnikmi a ČOI.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodařilo-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.