Společnost


Expertcomputer s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2398Reklamace navigace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2014, před 11 lety

Janák Karel

Znění stížnosti

Od výše zmíněného obchodu jsem zakuopil 16.12.2013 2ks GPS navigace
Symfony 501.Jedna je v pořádku ale druhá se začala děhem tří dnů ro
zlepovat.
Navigace jsem nakupoval přez internet.
30.1202013jsem odeslal zboží k reklamaci po telefonické domluvě.
15.1.2014jsem zaslal emiels dotezem zda zboží obdrželi,ale dez odpovědi aproto jsem udělal telefonický dotaz, kde mě bylo zděleno
že nic neobdrželi.Na poště jsem zjistil že zásilka je na depu 701 Praha.a proto jsem toto telefonicky zdělil pověřené osobě která mi
zdělila že si zásilku převezmou ale nestalo se tak protože 20.1.2014
se mi zásilka vrátila zpět jako nedoručená.23.1.2014jsem odeslal zásiku znovu přepravní společností PPL zboží bylo předáno ale od té doby se nic nedělo.Kdykoliv s pověřenou osobou komunikuji tak je mi zděleno že v nejbližší době obržím vyrozumění dodavatele.Ale stále se nic neděje.28.1.2014jsem kontaktoval firmu znovu a odpověd stále stejná kontaktovat bude dodavatel


Produkt

GPSnavigace Symfony 501,5" LCD,480x800,8GB, 128MB


Požadované řešení

Po takovém to jednání zmíněne společnosti požaduji vrácení peněz a tím i zrušení smluovy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2014 14:06, před 11 lety

V případě, že obchodník nepřebírá zásilky, považuje se balíček s reklamací za doručený od prvního dne, kdy ho obchodník převzít mohl. Pokud dochází k tomu, že není reklamace úmyslně přebírána, může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci i příslušnému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 13:39, před 10 lety

Společnost Expertcomputer s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.