Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od výše zmíněného obchodu jsem zakuopil 16.12.2013 2ks GPS navigace
Symfony 501.Jedna je v pořádku ale druhá se začala děhem tří dnů ro
zlepovat.
Navigace jsem nakupoval přez internet.
30.1202013jsem odeslal zboží k reklamaci po telefonické domluvě.
15.1.2014jsem zaslal emiels dotezem zda zboží obdrželi,ale dez odpovědi aproto jsem udělal telefonický dotaz, kde mě bylo zděleno
že nic neobdrželi.Na poště jsem zjistil že zásilka je na depu 701 Praha.a proto jsem toto telefonicky zdělil pověřené osobě která mi
zdělila že si zásilku převezmou ale nestalo se tak protože 20.1.2014
se mi zásilka vrátila zpět jako nedoručená.23.1.2014jsem odeslal zásiku znovu přepravní společností PPL zboží bylo předáno ale od té doby se nic nedělo.Kdykoliv s pověřenou osobou komunikuji tak je mi zděleno že v nejbližší době obržím vyrozumění dodavatele.Ale stále se nic neděje.28.1.2014jsem kontaktoval firmu znovu a odpověd stále stejná kontaktovat bude dodavatel
GPSnavigace Symfony 501,5" LCD,480x800,8GB, 128MB
Po takovém to jednání zmíněne společnosti požaduji vrácení peněz a tím i zrušení smluovy.
|
Tweet |
V případě, že obchodník nepřebírá zásilky, považuje se balíček s reklamací za doručený od prvního dne, kdy ho obchodník převzít mohl. Pokud dochází k tomu, že není reklamace úmyslně přebírána, může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci i příslušnému živnostenskému úřadu.
Společnost Expertcomputer s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.