Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
4 židle a jeden stul mě přišel na dvakrat, první přišel stul, který byl v půlce prasklý, poté židle, kde u jedné židle byl odštíplý roh zhruba 3cm, podotýkám, že nabýtek jsem objednávál na výkendovou akci, vše přišlo už ve čtvrtek, takže v super termínu, ale bhužel z 5 ks 2 špatně mají 60 proc uspěšnost:) Každopádně, když jsem tam volal, že chci nahradit poškozené tak na sklade nejsou, takže by mě ze setu zbyli 3 židle a musel bych k tomu shanět zbytek jinde, poptal jsem opravu tak to by bylo kolem 800 kc, lidl me nabídl 20 proc což by dělalo 300kč, když jsem jim psal, že bych chtěl mluvit s někým, kdo bude seriozní a bude se mnou rozumě mluvit, tak přestali komunikovat, takže mám nábytek nekompletí a rozbyty a ještě nemám peníze, ještě chvíli počkám, jak se lidl zachová, ale dopadne to tak, že vrátím vše a s tímto řetězcem končím, takže dávejte všichni pozor.
Stůl stál 1000kč ve slevě a židle 500kč ve slevě
Náhrada 1000kč a opravím si sám, abych měl na čem sedět když už jsem s tím počítal...
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý den, pane Hudečku,
je nám líto, že nábytek dorazil ve špatném stavu. V tomto případě jej doporučujeme reklamovat, abyste své peníze získal zpátky. Jak v rámci reklamace postupovat, najdete na https://www.lidl-shop.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace
Věříme, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti a přejeme pohodový zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.