Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#23983Plastový zahradní nábytek, poškozený

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2018, před 7 lety

Martin Hudeček

Znění stížnosti

4 židle a jeden stul mě přišel na dvakrat, první přišel stul, který byl v půlce prasklý, poté židle, kde u jedné židle byl odštíplý roh zhruba 3cm, podotýkám, že nabýtek jsem objednávál na výkendovou akci, vše přišlo už ve čtvrtek, takže v super termínu, ale bhužel z 5 ks 2 špatně mají 60 proc uspěšnost:) Každopádně, když jsem tam volal, že chci nahradit poškozené tak na sklade nejsou, takže by mě ze setu zbyli 3 židle a musel bych k tomu shanět zbytek jinde, poptal jsem opravu tak to by bylo kolem 800 kc, lidl me nabídl 20 proc což by dělalo 300kč, když jsem jim psal, že bych chtěl mluvit s někým, kdo bude seriozní a bude se mnou rozumě mluvit, tak přestali komunikovat, takže mám nábytek nekompletí a rozbyty a ještě nemám peníze, ještě chvíli počkám, jak se lidl zachová, ale dopadne to tak, že vrátím vše a s tímto řetězcem končím, takže dávejte všichni pozor.


Produkt

Stůl stál 1000kč ve slevě a židle 500kč ve slevě


Požadované řešení

Náhrada 1000kč a opravím si sám, abych měl na čem sedět když už jsem s tím počítal...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2018 11:11, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2018 14:24, před 7 lety

Dobrý den, pane Hudečku,

je nám líto, že nábytek dorazil ve špatném stavu. V tomto případě jej doporučujeme reklamovat, abyste své peníze získal zpátky. Jak v rámci reklamace postupovat, najdete na https://www.lidl-shop.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace

Věříme, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti a přejeme pohodový zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2018 15:30, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 09:09, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.