Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#23985Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2018, před 7 lety

Andrea Křížková

Znění stížnosti

V této společnosti jsme zakoupili vůz Škoda Superb rok 2012. Koupě proběhla v lednu 2018, po nějaké době auto začalo škubat - jela jsem tedy do servisu, kde bylo řečeno že by to mohla být spojka, jela jsem do AAA Auto, kde jsem závadu reklamovala. Reklamace byla neuznaná - ale museli jsme opravu provést jelikož se s autem nedalo moc jezdit.
Problém se škubáním se opět nevyřešil - chybu v servise hledali dál. Bylo zjištěno že na autě jsou špatné všechny 4 vstřiky. Auto jsem tedy jela reklamovat po druhé. Pan manažer si ode mě vzal zprávu ze servisu + předávací protokol. Měla jsme ještě vyjádření a fakturu ze servisu, kde vstřiky zkouší. To moc pan manažer nechtěl a bylo mi řešeno že tohle právníci neřeší že tomu nerozumí a nezajímá je to. To je podle mě špatný přístup. Reklamaci si sepsal jen tak v kanceláři - my jsme čekali venku. To mi docela vadilo. Dnes mi přišlo vyjádření z AAA auto, že se reklamace neuznává - že jsme byli při koupi se vším seznámeni. Bohužel v předávacím protokolu se o tomto nic nepíše. Bohužel toto je dlouhodobý problém auta jak jsem zjistila v servise. Tato závada se prý v takovéto míře nestane z měsíce na měsíc.
Od společnosti jsme požadovali finanční kompenzaci.

Prosím o radu, jak dále postupovat Děkuji.


Produkt

Škoda Superb 2.00 TDI, 2012


Požadované řešení

požadovali jsme finanční kompenzaci/ slevu na vůz. Alespoň částečnou úhradu - Oprava 16 000 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2018 11:08, před 7 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Argumentuje-li autobazar tím, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí spotřebitel na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce jinak neprokázal, že spotřebitel o vadě věděl. Pokud autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou a toto jeho rozhodnutí je konečné, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou kupní smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2018 17:40, před 7 lety

Vážená paní Křížková,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupila, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.6.2018 08:20, před 7 lety


Andrea Křížková

5M1 3479

Prosím také o vyjádření proč se všichni ohánějí najetymi km, když ve smlouvě o tom není ani zmínka, ze auto ma záruku pouze na počet ujetych km ?

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2018 15:06, před 7 lety

Vážená paní Křížková,
záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla (konec životnosti konkrétního dílu). Vozidlo mělo v době prodeje najeto 228tis.km - rekamovala jste po ujetí dalších 9tis. km. Za uvedenou vadu tak společnost nenese odpovědnost.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2018 15:14, před 7 lety


Andrea Křížková

Dobrý den, tak mi prosím ukažte, kde je ve smlouvě napsáno, ze auto nemohu reklamovat po najetí 9000 km? A jak mi dokáže ze závada tam nebyla již pri koupi? To ze jsme auto rekmalovali již dříve, to už nikoho nezajímá. Jelikož auto skube skoro od samého začátku, kde poté byla reklamovana spojka- možná příčina závady a vás kolega na pobočce na Kladne nám vesele řekne ať si to opravíme a poté dodame jen fakturu. Asi by jste tedy měli zákazníkům říkat věci které mate v reklamacim radu a ne nepravdivé.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2018 11:17, před 6 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 08:53, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.8.2018 08:58, před 6 lety


Andrea Křížková

Hodnocení: