Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
29.5. jsem vám poslala objednávku č. 101228038, kde jsem objednala černé boty, tričko, top a náhrdelník. Pomíjím, že boty na fotce vypadaly jinak, dám je dceři, alespoň dorazily. Zbylé zboží v balíku nebylo a nebyl přiložený ani řádek, co je sním. Ráda bych věděla, kdy dorazí ostatní věci, případně kdy a jak mi chcete vrátit peníze.
Za urychlenou odpověď děkuji.
Soňa Pailová
Řešení - 1) poslat zbytek objednávky
nebo
2) vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud část zboží chybí, je vhodné uplatnit reklamaci. Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
položky z Vaší objednávky jsou doručovány jednotlivě v několika zásilkách, abychom předešli proclení a poštovné pro Vás bylo opravdu zdarma.
Vaše zásilky byly odeslány a zbývající zboží, které Vám ještě nebylo doručeno, je stále na cestě k Vám.
Ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-40 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.