Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
3.6. jsem v Kauflandu Horní Měcholupy (retailpark) zakoupil bio vajíčka ("0ky") za 69,90,-. Doma jsem zjistil, že v obalu jsou všechny vajíčka "2ky". Zaměstnanec ve skladu, nebo nějaký zlodějský zákazník zdá se vyměnil bio vajíčka za mnohem levnější.
Tím, že jsem si to všimnul až doma nemůžu nic dokázat, mám jen fotku. I když jsem udělal chybu a nezkontroloval si vajíčku v obchodě, tak bych byl rád, kdyby si na to dal Kaufland pozor.
Schubert Bio Natur vejce 6ks
Ověření na skladu, zde nedochází k záměrné záměně, případně více pozornosti přes kamery a dopadení lidí co tyto věci dělávaj.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (Bio vejce), je vhodné uplatnit reklamaci. Má-li věc vady, může v daném případě kupující žádat nápravu v podobě dodání nové věci nebo přiměřenou slevu. Nebude-li možné vadu odstranit uvedenými způsoby, má kupující právo odstoupit od smlouvy.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.