Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#23987"2ky" vajíčka v obalu od Bio vajíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2018, před 7 lety

Marián Vaczula

Znění stížnosti

Dobrý den,

3.6. jsem v Kauflandu Horní Měcholupy (retailpark) zakoupil bio vajíčka ("0ky") za 69,90,-. Doma jsem zjistil, že v obalu jsou všechny vajíčka "2ky". Zaměstnanec ve skladu, nebo nějaký zlodějský zákazník zdá se vyměnil bio vajíčka za mnohem levnější.

Tím, že jsem si to všimnul až doma nemůžu nic dokázat, mám jen fotku. I když jsem udělal chybu a nezkontroloval si vajíčku v obchodě, tak bych byl rád, kdyby si na to dal Kaufland pozor.


Produkt

Schubert Bio Natur vejce 6ks


Požadované řešení

Ověření na skladu, zde nedochází k záměrné záměně, případně více pozornosti přes kamery a dopadení lidí co tyto věci dělávaj.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2018 11:21, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (Bio vejce), je vhodné uplatnit reklamaci. Má-li věc vady, může v daném případě kupující žádat nápravu v podobě dodání nové věci nebo přiměřenou slevu. Nebude-li možné vadu odstranit uvedenými způsoby, má kupující právo odstoupit od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2018 21:47, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2018 09:54, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2018 08:52, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.