Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#23988Neuvěřitelný zápach v prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2018, před 7 lety

Marie Rojíková

Znění stížnosti

Dnes v 11.30 hod jsem šla nakoupit do prodejny Albert na Staré osadě. Předesílám, že se jedná o prodejnu potravin- hlavní sortiment. Bylo to tak strašné, prodejna byla zamořena příšerným, fekálním zápachem,že se nedalo dýchat. S nakupujícími jsme nemohli pochopit, že je toto možné poblíž nebalených potravin-pečiva, ovoce, zelenina atd... Snažili jsme mluvit se zaměstnanci a ti pouze krčili rameny, že nejsou kompetentní něco proto učinit.
Katastrofa! Chtěla jsem tam poslat hygienu, ale časově jsem to nezvládla. Proto se obracím na Vás se stížností, zda je vůbec v takovém havarijním prostředí nechat prodejnu otevřenou

Brno, 4.6.2018 Rojíková Marie

Budu ráda, když mně odpovíte.


Požadované řešení

Sjednat nápravu !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2018 11:16, před 7 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.