Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes v 11.30 hod jsem šla nakoupit do prodejny Albert na Staré osadě. Předesílám, že se jedná o prodejnu potravin- hlavní sortiment. Bylo to tak strašné, prodejna byla zamořena příšerným, fekálním zápachem,že se nedalo dýchat. S nakupujícími jsme nemohli pochopit, že je toto možné poblíž nebalených potravin-pečiva, ovoce, zelenina atd... Snažili jsme mluvit se zaměstnanci a ti pouze krčili rameny, že nejsou kompetentní něco proto učinit.
Katastrofa! Chtěla jsem tam poslat hygienu, ale časově jsem to nezvládla. Proto se obracím na Vás se stížností, zda je vůbec v takovém havarijním prostředí nechat prodejnu otevřenou
Brno, 4.6.2018 Rojíková Marie
Budu ráda, když mně odpovíte.
Sjednat nápravu !
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.